روش از بین بردن بوی بد و نامطبوع خودرو

بهترین راهکار از بین بردن بوی بد خودرو با یک روش ساده

بوی نامطبوع می‌تواند نشستن داخل کابین ماشین را عذاب‌آور کند. در ادامه توضیح می‌دهیم چطور به راحتی بوی بد فضای داخلی خودرو را از بین ببرید.

هر چقدر که در حفظ نظافت کابین خودرو خود دقت به خرج بدهید، در برخی از مواقع پیش می‌آید که ناخواسته به هر روشی فضای داخلی را کثیف کنید؛ آن هم با بوی آزاردهنده‌ای که هر چقدر تلاش می‌کنید، نمی‌توانید آن را از بین ببرید. مثلاً قهوه بیرون‌بری که از کافه مورد علاقه‌تان گرفته‌اید را روی صندلی‌ها می‌ریزید یا غذایی که خریده بودید، چند روزی داخل خودرو می‌ماند. در چنین وضعیتی شاید بوگیرهای آویزان از آینه عقب و راهکارهای دیگر آن‌طور که باید موثر واقع نشوند. به همین خاطر، در ادامه روش ساده از بین بردن بوی بد کابین خودرو در عرض فقط چند دقیقه را توضیح می‌دهیم.

آموزش از بین بردن بوی نامطبوع کابین خودرو

روش از بین بردن بوی بد و نامطبوع خودرو با جوش شیرین

برای از بین بردن بوی نامطبوع ماشین به جوش شیرین به‌همراه جارو برقی نیاز دارید. جوش شیرین به‌خاطر ترکیبات خاصی که دارد، می‌تواند بوی بد را جذب کند و به همین دلیل برای پاکسازی فضای یخچال، کمد و سایر فضاهای بسته از آن استفاده می‌شود. کابین خودرو هم یکی دیگر از فضاهایی است که استفاده از جوش شیرین می‌تواند در پاکسازی آن موثر باشد.

اگر قصد رفع بوی نامطبوع خودرو خود را دارید، باید ابتدا نگاهی دقیق به کابین بیندازید و در قسمت‌هایی که بو متمرکز شده است، جوش شیرین بریزید. نگران زیاده‌روی در استفاده از جوش شیرین نباشید از آنجا که آسیبی به اجزای پلاستیکی، پارچه‌ای، چرمی و… وارد نمی‌کند؛ مگر اینکه با شدت آن را روی سطوح بسابید.

بعد از اینکه جوش شیرین را در قسمت‌های مورد نظر ریختید، دست کم به مدت 15 دقیقه صبر کنید تا روی آن‌ها بنشیند. در واقع جوش شیرین هرچه بیشتر در خودرو بماند، بیشتر بوی بد را جذب می‌کند. در نهایت با جارو برقی جوش شیرین را از کابین پاک کنید و با پایین آوردن شیشه‌ها یا باز کردن درب‌ها اجازه بدهید هوای تازه وارد کابین شود. در صورتی که نیاز بود، همین پروسه را تکرار کنید تا زمانی که اثری از بوی بد در فضای داخلی ماشین باقی نماند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*