صبا ولی زاده

دختر مخترع ایرانی، مدال طلای مسابقات اختراع 2023 کانادا را برد

در مسابقات ICan سال ۲۰۲۳ میلادی که در کشور کانادا برگزار شد، یک دختر ایرانی توانست مدال طلا را کسب کند. اختراع صبا ولی زاده سلطان احمدی در حوزه پزشکی است و در صورت اجرایی شدن می‌تواند به این علم کمک بزرگی کند.

یک دختر ایرانی توانست پس از پشت سر گذاشتن چالش‌های پیش رویش در مسابقات اختراع 2023 کانادا افتخار آفرینی کند. صبا ولی زاده سلطان احمدی موفق شد اختراعی را ثبت کند که داوران را برانگیخت. او موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شد و توانست با اختراع سرنگ کاملا ایمن در دوره تجهیزات پزشکی به عنوان نماینده ایران در این مسابقات علمی شرکت کند.

همان طور که احتمالا می‌دانید مسابقه آی سی ای ان iCAN 2023 توسط انجمن بین‌المللی نوآوری و مهارت‌های پیشرفته تورنتو TISIAS برنامه ریزی و مدیریت می‌شود.  هدف این مسابقات فقط و فقط تشویق کردن و انگیزه بخشیدن به محققان و مخترعان در سرتاسر جهان است. در واقع آن‌ها از طریق به وجود آوردن یک بستر جهانی بدون اعمال محدودیت نژادی و مکانی برای رقابت علمی، قصد دارند تا ایده‌ها را به هم پیوند دهند، به فن‌آوری کمک شایانی کنند و در پزشکی از راه‌حل‌های نوآورانه و به‌روز حداکثر استفاده را ببرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*