اجاق گاز هوشمند شیائومی

اجاق گاز فردار هوشمند شیائومی با هود بالابر خودکار معرفی شد

اجاق گاز هوشمند شیائومی میجیا P1 با قابلیت اتصال به اپلیکیشن Mi Home، سنسور دمای هوشمند و ظرفیت 70 لیتر رونمایی شد.

شیائومی در بخش لوازم خانگی، از یک اجاق گاز هوشمند به نام میجیا P1 معرفی کرده که با برچسب قیمت 9299 یوان (1274 دلار) عرضه می‌شود. این اجاق گاز نوآورانه ترکیبی از فناوری پیشرفته و ویژگی‌های کاربرپسند را ارائه می‌دهد تا تجربه آشپزی شما را بهبود ببخشد. در ادامه به معرفی مشخصات این محصول همراه ما باشید.

ویژگی‌ها و مشخصات اجاق گاز هوشمند Mijia P1

اجاق گاز هوشمند شیائومی

یکی از قابلیت‌های برجسته اجاق گاز هوشمند میجیا پی 1، دیگ داخلی لعابی-شیشه‌ای متمایز و مکانیزم هود بالابر خودکار آن است. این طراحی عملکرد هود را ساده‌تر کرده و پخت و پز را بیش از پیش آسان‌ می‌کند. این دستگاه هم‌چنین دارای ظرفیت مکش قدرتمند 22 متر مکعب در دقیقه و فشار باد 900 پاسکال است که با قدرت 5.2 کیلووات همراه شده و برای مصارف مختلف پخت و پز مناسب است.

این اجاق گاز دارای دکمه عملکرد هوشمند کنترل مغناطیسی است. علاوه بر این، میجیا P1 به یک موتور با فرکانس متغیر DC مجهز شده که عملکرد بسیار کم‌صدایی را با نویز کمتر از 53 دسی بل تضمین می‌کند. این امر باعث شده تا اجاق گاز هوشمند شیائومی برای افرادی که حساس به صدا هستند، گزینه‌ای ایده‌آل باشد.

برای کنترل دقیق پخت و پز، این اجاق گاز دارای سنسور دمای هوشمند و شیر متناسب کنترل دقیق است. این دستگاه از طریق اتصال با اپلیکیشن Mi Home جفت شود، کتابخانه‌ای از 50 دستور پخت هوشمند را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این دستورالعمل‌ها تنظیمات بهینه قدرت حرارت و دما برای انواع ظروف را تسهیل کرده و پخت و پز را آسان می‌کند.

اجاق گاز هوشمند شیائومی

این دستگاه هم‌چنین شامل یک اجاق بخار بزرگ 70 لیتری مجهز به مولد بخار خارجی 2000 وات، یک لوله پخت استریو چند بعدی و یک فن با سرعت بالا در بخش کناری است تا از پخت یکنواخت اطمینان حاصل شود. علاوه بر این، بخار جت مستقیم دوگانه برای بهبود عملکرد پخت نیز فراهم است.

این اجاق گاز از گرمایش سریع هوای گرم با سرعت گردش 1500 دور در دقیقه پشتیبانی می‌کند، که مشابه با قابلیت سرخ‌کن بدون روغن است که یک گزینه پخت سالم‌تر محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*