قیمت شاهین G جدید

تعیین قیمت شاهین G جدید در بازار آزاد – مهر 1402

قیمت شاهین G جدید در بازار آزاد ایران توسط مالکان آنها تعیین شد. در ادامه، جزئیات قیمت نسخه ارتقا پیدا کرده سدان شاهین در بازار ایران را بررسی خواهیم کرد.

شرکت سایپا به‌تازگی فرایند تحویل سایپا شاهین G جدید را آغاز کرد و مشتریانی که این خودرو را تحویل گرفتند نیز قیمت آن را در آگهی‌های فروش تعیین کردند. شاهین G جدید به‌دلیل استانداردهای جدید به امکانات ایمنی بیشتری چون سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی و سامانه کنترل پایداری الکتریکی مجهز شده است.

 قیمت شاهین G جدید در بازار آزاد

هرچند شرکت سایپا هزینه‌ای را برای امکانات جدید از مشتریان شاهین G جدید دریافت نکرده، اما سود تاخیر آن که حدود 15 میلیون تومان بوده را به‌جای پرداخت به مشتریان به‌عنوان هزینه استانداردهای جدید در نظر گرفته است. مشتریان شاهین دنده ای تیپ G جدید با رنگ سفید پس از تحویل این خودرو در آگهی‌های فروش برای آن قیمت 590 تا 605 میلیون تومان را تعیین کردند.

قیمت شاهین G جدید

سایپا شاهین G ارتقا پیدا کرده علاوه بر استانداردهای جدید، از امکانات دیگری چون آینه‌های تاشوی برقی، چراغ روشنایی روز، رینگ آلومینیومی، نشانگر تعویض دنده، سامانه پایش فشار باد تایرها، نمایشگر لمسی، دوربین دنده عقب، سنسور پارک عقب، سنسور نور، تهویه اتوماتیک، تریم داخلی چرم مصنوعی، فرمان کمکی برقی، استارت دکمه‌ای، دو کیسه هوا و سانروف بهره می‌برد.

قیمت شاهین G جدید

شاهین دنده ای تیپ G به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر 8 سوپاپ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 109 اسب بخار و گشتاور 178 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 5 سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت از پیشرانه به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد.