ماشین لباسشویی شیائومی

ماشین لباس شویی 12 کیلوگرمی شیائومی فقط 12 میلیون تومان قیمت دارد

شیائومی از جدیدترین ماشین لباس شویی ۱۲ کیلویی خود رونمایی کرد. محصول جدید این شرکت چینی شاید از نظر مشخصات فنی و ویژگی‌ها بهترین گزینه بازار نباشد اما با توجه به قیمت ۱۲ میلیونی‌اش، می‌تواند بهترین لباسشویی اقتصادی باشد.

شیائومی برای اکثر مردم یک برند تولیدکننده گوشی‌های هوشمند است اما واقعیت این است که این برند بیش از ۸۵ زیرمجموعه دارد و هر چیزی که فکرش را کنید تولید کرده است. زیرمجموعه‌های نرم‌افزاری این برند در توسعه مواردی مثل رابط کاربری می یو آی فعال هستند و زیرمجموعه‌های سخت‌افزاری‌اش هم مشغول تولید و توسعه محصولات جدید در حوزه‌های مختلف‌اند. جدیدترین محصول شیائومی، یک ماشین لباس شویی قدرتمند ۱۲ کیلویی است که فقط و فقط ۱۲ میلیون تومان قیمت دارد. با بررسی این محصول همراه با گجت نیوز بمانید.

معرفی و بررسی ماشین لباس شویی ۱۲ کیلوگرمی شیائومی MIJIA

ماشین لباسشویی ۱۲ کیلوگرمی شیائومی تحت برند میجیا در کشور چین رونمایی شد. این ماشین لباسشویی طراحی ظریفی دارد و ضخامتش تنها ۵۴۰ میلی متر است. ماشین لباسشویی دایرکت درایو میجیا شیائومی ۵۲ میلی متر از رقبایش کوچک‌تر است و می‌تواند برای خانه‌هایی که خیلی بزرگ نیستند و فضای آن‌ها کم است۷ یکی از بهترین گزینه‌های ممکن باشد.

ماشین لباس شویی ۱۲ کیلویی شیائومی

این محصول به یک نمایشگر اولترا واید لمسی مجهش شده که کاملا رنگی است و کاربران با استفاده از آن می‌توانند تنظیمات این ماشین لباسشویی ۱۲ کیلویی شیائومی را تغییر دهند. بدنه این محصول نیز کاملا سفید رنگ است. نکته قابل توجه دیگر در طراحی این ماشین لباسشویی، نسبت یک در یک تمیز کردن لباس‌ها در آن است که این محصول را به گزینه‌ای قدرتمند در میان رقبایش تبدیل می‌کند.

مخزن این ماشین لباسشویی قدرتمند ۵۳۰ میلی متری است و با استفاده از تکنولوژی کات لیزری تولید شده است. استفاده از این طراحی باعث شده ماشین لباس شویی جدید شیائومی مشکلات کمتری برای لباس‌های حساس ایجاد کند و خبری از آسیب دیدگی لباس‌ها نباشد. نرخ بازده این محصول نیز کاملا بالا است و مصرف انرژی نسبتا پایینی دارد. همچنین سیستم ضد شوک ویژه‌ای در این ماشین لباسشویی تعبیه شده که باعث افزایش طول عمر این محصول می‌شود.

ماشین لباسشویی دایرکت درایو شیائومی به سیستم چرخش مغناطیسی و موتور دایرکت درایو مجهز شده است. این یعنی مخزن درونی می‌تواند نرمی بسیار بالایی بچرخد و خبری از سر و صدا و تکان در این محصل نباشد. در کنار این موارد، سیستم استرلایزینگ با استفاده از بخار و دمای بالا، باعث می‌شود محفظه این محصول به بزرگ‌ترین دشمن جرم‌ها و باکتری‌ها تبدیل شود. در محفظه نیز از مواد نانو آنتی باکتریال ساخته شده است.

ماشین لباس شویی ۱۲ کیلویی شیائومی

همان طور که انتظار داشتیم،‌ محصول جدید شیائومی نیز نسبتا هوشمند است و شما می‌تواند با استفاده از اپ مخصوص میجیا، این محصول را به صورت کامل کنترل کنید و مواردی مانند زمان شستشو، حالت، دما و سرعت چرخش را با این برنامه تغییر دهید. این محصول به صورت کامل قابل آپدیت است و این احتمال وجود دارد که در آینده‌ای نزدیک شیائومی ویژگی‌های بیشتری را به آن اضافه کند.

قیمت ماشین لباسشویی ۱۲ کیلوگرمی شیائومی

ماشین لباسشویی جدید شیائومی با برند میجیا فعلا فقط در کشور چین عرضه می‌شود و خبری از عرضه جهانی آن نیست. این مدل در چین ۱۶۹۹ یوان قیمت دارد که معادل ۲۳۳ دلار است. این یعنی با قیمت دلار در این روزها، ماشین لباسشویی جدید شیائومی چیزی حدود ۱۲ میلیون تومان قیمت خواهد داشت.