دستگاه تصفیه آب شیائومی 800G

دستگاه تصفیه آب شیائومی 800G در هر دقیقه، 2 لیتر آب تمیز تحویل شما می‌دهد

دستگاه تصفیه آب شیائومی 800G با قابلیت‌های خارق‌العاده‌ای همچون نمایشگر هوشمند، تصفیه بدون کلر و تحویل 2 لیتر آب تمیز در هر دقیقه عرضه شد.

شیائومی جدیدترین دستگاه تصفیه آب خود یعنی دستگاه هوشمند Mijia Water Purifier 800G را با قیمت اولیه 17924 دلار روانه بازار کرد. این دستگاه تصفیه هوشمند طیف وسیعی از ویژگی‌های طراحی شده برای بهبود کیفیت آب و راحتی کاربر را ارائه می‌دهد. اما جذاب‌ترین ویژگی‌های دستگاه تصفیه آب شیائومی 800G کدام‌اند؟

در مورد ویژگی‌های این محصول باید گفت جدیدترین دستگاه تصفیه آب شیائومی از یک صفحه نمایش هوشمند بهره می‌برد که برای کاربران امکان نظارت بر سطوح TDS و طول عمر کارتریج‌های فیلتر دوگانه را در زمان واقعی فراهم می‌آورد.

دستگاه تصفیه آب شیائومی 800G

موضوع دیگری که درباره‌ی این دستگاه تصفیه‌ی آب باید به آن اشاره کرد این است که برای راحتی بیشتر، دستگاه تصفیه آب شیائومی 800G به نشانگرهای وضعیت Wi-Fi و چراغ‌های هشدار مجهز شده است.

فرآیند تصفیه در این محصول بسیار چشمگیر است و یک سیستم فیلتر دوگانه، یک فیلتر کامپوزیت RO و یک فیلتر کامپوزیت PPC قابلیت‌های این دستگاه را تکمیل می‌کنند. این ترکیب منجر به یک فرآیند تصفیه عمیق 5 سطحی، دستیابی به 2.12 لیتر در دقیقه با نرخ تولید آب خالص 70.3 درصد مطابق با استانداردهای سختگیرانه ملی راندمان آب می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه دستگاه تصفیه آب شیائومی 800G، وجود تراشه‌های RFID در هر دو کارتریج فیلتر است. این تراشه‌ها هنگامی که فیلترها در حال نزدیک شدن به تاریخ انقضا هستند، اعلان‌های به موقعی را روی صفحه شیر آب ارائه می‌دهند و تعویض آسان را تضمین می‌کنند. هر کارتریج فیلتر دارای طول عمر پنج ساله است و با قیمت 899 یوان (123 دلار) روانه بازار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ماشین لباس شویی ۱۲ کیلوگرمی شیائومی فقط ۱۲ میلیون تومان قیمت دارد

دستگاه هوشمند Mijia Water Purifier 800G همچنین از فناوری گردش آب خالص بهره برده است که آب بدون کلر را در خط اصلی تصفیه تضمین می‌کند. این محصول برای جلوگیری از گرفتگی فیلتر و افزایش طول عمر کارتریج فیلتر، دو حالت خود تمیز شونده هوشمند ارائه می‌دهد. از نظر کاهش صدا هنگام کار، این دستگاه از یک پمپ کم صدا با افزایش حفره‌ها استفاده می‌کند که به طور موثر سرعت پمپ را کاهش داده و سطح نویز و لرزش را حین کار به حداقل می‌رساند.