بستیون T77

اولین سری از شاسی بلند بستیون T77 با نشان BM Cars به کشور وارد شد

اولین سری از شاسی بلند بستیون T77 با نشان BM Cars به کشور وارد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات خودرو وارداتی Bestune T77 آشنا می‌شویم.

بهمن موتور مدتی قبل زیربرند BM Cars را برای عرضه محصولات وارداتی خود تاسیس کرد. در همین راستا نخستین سری از خودروهای بستیون T77 به‌عنوان شاسی بلند وارداتی جدید این برند به‌تازگی وارد ایران شد. این شرکت قصد دارد Bestune T77 را به‌زودی به بازار عرضه کند.

بستیون T77

گفتنی است برند BM Cars مدتی قبل در نمایشگاه خوردو مشهد پس از رونمایی از بستیون T77 اعلام کرد محصولات دیگری نظیر خودروهای سانگ یانگ کوراندو، سانگ یانگ تورس، هونگچی H5 و هونگچی E-QM5 به‌همراه محصولاتی از برندهای ام جی و هاوال را نیز وارد ایران خواهد کرد.

مشخصات فنی بستیون T77

بستیون T77

بستیون T77 از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با سیستم پاشش سوخت مستقیم بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 158 اسب بخار و گشتاور 258 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 سرعته دو کلاچه از نوع تر به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

بستیون T77

این خودرو در جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در محور عقب از میله پیچشی بهره می‌برد و می‌تواند سواری مناسبی را ارائه دهد. بستیون تی 77 از استاندارد آلایندگی یورو 5 برخوردار بوده و به‌ازای هر 100 کیلومتر به‌شکل ترکیبی حدود 7.1 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

امکانات رفاهی و ایمنی بستیون تی 77

شاسی بلند جدید bm cars

از امکانات رفاهی و ایمنی بستیون T77 می‌توان به سامانه کنترل پایداری الکتریکی، تابلوخوان، فناوری LED چراغ‌ها، نور بالای اتوماتیک، سنسور باران، سنسور نور، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک، سقف پانورامای برقی، جلوآمپر دیجیتال، دسته‌دنده الکتریکی، تریم داخلی چرم، رادار نقطه کور، رادار خط‌خوان و 6 کیسه هوای 10 نقطه‌ای بهره می‌برد.