قیمت سامسونگ گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج به ترتیب ۷۰۰ و ۸۰۰ یورو خواهد بود (شایعه)

سامسونگ گلکسی اس ۷ ( Samsung Galaxy S7 ) و گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge )، از پر حاشیه ترین گوشی های سال هستند. این دو دستگاه در طول رویداد Unpacked سامسونگ که برای ۲۱ فوریه ( ۲ اسفند) برنامه ریزی شده، معرفی خواهند شد و  کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC) میزبان جدیدترین پرچم دار سامسونگ می‌شود. در چند هفته‌ی اخیر، شاهد بیشترین نرخ شایعات از دو گوشی جدید شرکت سامسونگ بودیم که در یکی از جدیدترین آنها، گمانه زنی هایی راجب قیمت دستگاه های مورد بحث دیده می‌شود.

در  شایعه که به تازگی منتشر شده، نحوه قیمت گذاری پرچمداران جدید سامسونگ لو رفته است. به طوری که با توجه به این گزارش جدید، گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج هزینه‌ای معادل ۷۰۰ و ۸۰۰ یورو در پی خواهند داشت. البته این مورد را نیز مد نظر قرار دهید که مقادیر مذکور برای مدل ۳۲ گیگابایتی دستگاه هستند و طبعا حافظه داخلی بالاتر، قیمت بیشتری را نیز به دنبال خواهد داشت. البته این اولین باری نیست که گزارشاتی حول قیمت پرچمدان جدید سامسونگ منتشر شده؛ چرا که حدود یک ماه پیش وب سایت SamMobile  گزارشی مشابه را ارائه کرد و طی آن عنوان شد که نسخه‌ی ۶۴ گیگابایت این دو دستگاه حدود ۷۰ تا ۸۰ یورو گران تر از نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی خواهد بود. احتمالا سامسونگ نسخه‌ای با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت هم ارائه خواهد کرد اما  جزئیاتی راجب نحوه قیمت گذاری آن موجود نیست.

البته همانطور که در گزارشات قبلی هم عنوان کردیم، درگاه کارت حافظه در گلکسی اس ۷ باز خواهد گشت و کاربران از این طریق می‌توانند حافظه داخلی خود تا حد نیازشان افزایش دهند. در مورد زمان دسترسی، مشخص است  که هر دو دستگاه ۲ اسفند رونمایی خواهند شد و گفته می‌شود از همان روز معرفی، قابل پیش خرید خواهند بود. همچنین احتمالا از ۱۱ مارس به بعد پا به بازار ها خواهند نهاد.

از نظر مشخصات، تا کنون اطلاعات زیادی ارائه شده اند و می‌توان بر برخی از آنها را مهر تایید. گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج به ترتیب صفحه نمایش ۵.۲ و ۵.۵ اینچی خواهند داشت. این دو گوشی با ۴ گیگابایت رم در کالبد خود عرضه می‌شوند و همانند نسل پیشین فلز و شیشه جنس بدنه‌ی آنها را تشکیل می‌دهد. گفته می‌شود هر دو دستگاه گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج در مدل های مختلفی ارائه خواهند که تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ و اگزینوس ۸۸۹۰ در آن‌ها به کار برده خواهد شد.

بی تردید این پرچمداران جدید به شکلی با اندروید ۶.۰ مارشمالو از جعبه خارج می‌شوند که  رابط کاربری TouchWiz بر آن سوار است. ظاهرا دوربین ۱۲.۲ مگاپیکسلی  BRITECELL به عنوان دوربین اصلی گلکسی اس ۷ جای خواهد گرفت. هرچند این امکان وجود دارد سامسونگ سنسور دیگری را به کار برده باشد. به هر حال، چیزی تا رویداد شهر بارسلون باقی نمانده و در آن زمان اطلاعات بیشتری به دست خواهیم آورد.

منبع: androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*