تست مقاومت آیفون ۱۵ پرو مکس

تست مقاومت آیفون ۱۵ پرو مکس؛ پرچمدار جدید اپل زیر تیغ + ویدیو

ویدیویی از تست مقاومت آیفون ۱۵ پرو مکس منتشر شده که استحکام iPhone 15 Pro Max را در برابر خراش، خم شدن و سقوط به‌نمایش می‌گذارد.

یکی از مطرح‌ترین بلاگرهای حوزه تکنولوژی به نام JerryRigEverything در یوتیوب، همیشه گجت‌های جدید را تحت بررسی‌های سفت و سخت خودش قرار می‌دهد تا مقاومت آن‌ها را بسنجد. حالا نوبت به تست مقاومت آیفون ۱۵ پرو مکس رسیده است تا او به ما نشان دهد جدیدترین پرچمدار اپل چگونه زیر شکنجه‌های بی‌رحمانه دوام میاورد.

ویدیوی تست مقاومت آیفون ۱۵ پرو مکس

یکی از مهم‌ترین آزمون‌هایی که برای صاحبان آیفون مهم است، مقاومت شیشه روی قاب پشتی این گوشی خواهد بود. تجربه نشان داده که مقاومت قاب شیشه‌ای پشتی اکثر گوشی‌ها شبیه به یکدیگر است. اما در مورد آیفون ۱۵ پرو مکس چطور؟ در این ویدیو با یک ابزار که درجه سختی ۶ را دارد شروع به خراش انداختن روی گوشی می‌کند. نتایج جالب است. در حالی که انتظار می‌رفت خراش‌های عمیق‌تری روی سطح شیشه‌ای گوشی ایجاد شود، اما این خراش‌ها خیلی هم جدی نبودند. این یک راز است که اپل چگونه توانسته چنین بدنه شیشه‌ای مستحکمی را تولید کند.

هرچند وقتی گوشی از دست شما سقوط کند، دیگه مقاومت شیشه آن اهمیتی نخواهد داشت. چرا که در هر صورت گوشی آسیب جدی خواهد دید. به‌خصوص اگر از ارتفاع زیاد این اتفاق رخ دهد.

تست مقاومت آیفون ۱۵ پرو مکس

در بخش دیگر این آزمون، یک فندک جلوی نمایشگر گوشی آیفون ۱۵ پرو مکس قرار می‌گیرد، ولی در کمال تعجب هیچ واکنشی نسبت به آن نشان نمی‌دهد. شاید این اتفاقی نباشد که هر روز بخواهد برای شما رخ دهد، اما آزمودن آن نشان می‌دهد که تغییرات قابل توجهی روی نمایشگر این مدل در مقایسه آیفون ۱۵ پرو مکس و آیفون ۱۴ پرو مکس و همینطور دیگر گوشی‌های بازار صورت گرفته است.

اما یکی از مهم‌ترین آزمون‌ها در آزمون مقاومت آیفون ۱۵ پرو مکس ما را ناامید کرد. وقتی این بلاگر گوشی اپل را با فشار زیادی خم می‌کند، شیشه پشتی آن بلافاصله ترک برمی‌دارد. به‌اعتقاد او، نباید گوشی تحت چنین فشاری به این روز می‌افتاد. بنابراین نیاز است که اپل این مشکل را در پرچمدار جدیدش رفع کند تا به استحکام مناسبی برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*