هواوی فری بادز پرو 3

هواوی از هدفون بی‌سیم فری بادز پرو 3 با باتری 30 ساعته رونمایی کرد

هدفون بی‌سیم هواوی Freebuds Pro 3 – فری بادز پرو 3 با عمر باتری 30 ساعته، سیستم حذف نویز فعال و طراحی جذاب معرفی شد.

هواوی که با معرفی سری میت 60 این روزها دوباره سر زبان‌ها افتاده، طی رویدادی از لوازم جانبی جدید خود رونمایی کرد. این شرکت محصولاتی نظیر ساعت هوشمند Watch Ultimate Gold Edition با 820 دلار و هدفون بی‌سیم فری بادز پرو 3 را به نمایش درآورده که در ادامه به معرفی ایربادز Freebuds Pro 3 می‌پردازیم.

ایرفون بی‌سیم هواوی بادز پرو 3 مجهز به سیستم حذف نویز فعال (ANC) 3.0 است و طبق گفته این شرکت می‌تواند با هر بار شارژ تا 31 ساعت عمر باتری را ارائه دهد. این هدفون TWS هم‌چنین از اتصال هم‌زمان دو دستگاه پشتیبانی می‌کند و دارای طراحی ارگومیک برای تناسب راحت‌تر است.

هواوی فری بادز پرو 3

هدفون بی‌سیم هواوی فری بادز پرو 3 به تراشه کایرین A2 مجهز شده که از فناوری کد قطبی استفاده می کند و از انتقال صدای بدون افت 1.5 مگابیت در ثانیه پشتیبانی می‌کند که چهار برابر بیشتر از ایرپادز پرو اپل است. این بدان معنی است که FreeBuds Pro 3 می‌تواند با جزئیات کامل، صدای بدون افت را به‌طور کامل به هدفون منتقل کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا از کیفیت صدای اورجینال لذت ببرند.

علاوه بر بهبود کیفیت صدا، فری بادز پرو 3 در بخش‌های دیگر از جمله کاهش نویز و عمر باتری نیز ارتقا یافته است. هدفون FreeBuds Pro 3 از فناوری QuietCall 2.0 استفاده می‌کند که قابلیت کاهش نویز تماس را بیشتر بهبود می‌بخشد و امکان تماس واضح را حتی در محیط های پر سر و صدا فراهم می‌کند.

از جنبه عمر باتری نیز این ایربادز می‌تواند با یک بار شارژ 7 ساعت و در صورت استفاده با قاب شارژ تا 30 ساعت عمر باتری را ارائه دهد. هدفون FreeBuds Pro 3 هم‌اکنون با قیمت 1199 یوان (164 دلار) در چین به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*