بسته تخفیفی اینترنت ایرانسل

ایرانسل به‌مناسبت هفته وحدت، بسته تخفیفی اینترنت و مکالمه ارائه می‌دهد

ایرانسل به‌مناسبت هفته وحدت برای تمام مشترکان خود اعم از اعتباری و دائمی یک بسته تخفیفی اینترنت و مکالمه را در نظر گرفت.

اپراتور ایرانسل به‌مناسبت بزرگداشت هفته وحدت و گرامی‌داشت ولادت پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) به تمام مشترکان خود اعم از دائمی و اعتباری، یک بسته هدیه مکالمه رایگان ایرانسلی و بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه با تخفیف ویژه را ارائه می‌دهد.

بسته تخفیفی اینترنت و مکالمه ایرانسل

تمام مشتریان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری اپراتور ایرانسل از 6 مهر تا 11 مهر 1402 به‌مناسبت هفته وحدت می‌توانند با قیمت 28 هزار تومان یک بسته ترکیبی شامل 7 گیگابایت اینترنت و 7 ساعت مکالمه ایرانسلی را خریداری کنند. این بسته 7 روز پس از فعال‌سازی اعتبار داشته و امکان خرید آن با شماره‌گیری کد دستوری #5* یا مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل‌من نیز وجود دارد. همچنین طی این بازه زمانی پس از پایان هر بسته می‌توان به دفعات آن را خریداری کرد.

بیشتر بخوانید: کد تماس رایگان ایرانسل

علاوه بر این، ایرانسل از 6 تا 11 مهر یک هدیه مکالمه 50+5 را نیز برای مشترکان در نظر گرفته است. در این طرح پس از 5 دقیقه مکالمه درون شبکه، 50 دقیقه بعدی همان مکالمه به‌صورت رایگان خواهد بود. مشترکان با شماره‌گیری کد دستوری #2*1*4444* یا مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل‌من می‌توانند از این مکالمه رایگان بهره‌مند شوند.