الماس رایان ایرانیان دی لینک

شرکت الماس رایان ایرانیان آغاز همکاری با دی لینک را رسما اعلام کرد

شرکت الماس رایان ایرانیان از آغاز رسمی همکاری با دی لینک به‌منظور ارائه گارانتی محصولات این شرکت و احتمال تولید مودم های D-Link در ایران خبر داد.

شرکت الماس رایان ایرانیان با برگزاری یک نشست خبری، آغاز رسمی همکاری با شرکت دی لینک را اعلام کرد. در این نشست خبری، مدیران این دو شرکت از جمله وحید غرویان، مدیرعامل الماس رایان ایرانیان و هریسون آلبرت، مدیر منطقه‌ای شرکت دی لینک حضور داشتند. شرکت D-Link در حال حاضر 127 نماینده فروش در 64 کشور جهان دارد و با 10 مرکز پخش جهانی خود، حدود صد کشور را تحت پوشش خود قرار داده است. این شرکت تایوانی که در حوزه تجهیزات مخابراتی و شبکه فعالیت می‌کند، حالا به‌صورت رسمی با شرکت الماس رایان ایرانیان وارد همکاری شده و قرار است گارانتی محصولات خود را با کمک این شرکت در ایران به مشتریان ارائه کند.

وحید غرویان، مدیرعامل شرکت الماس رایان ایرانیان در این نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه برگزار می‌شد، اظهار کرد نزدیک به سه دهه از آغاز فعالیت این شرکت می‌گذرد و آنها با رسالت واردات کالاهای اورجینال وارد بازار شده‌اند. وی شرکت الماس رایان را یکی از تامین‌کننده‌های اصلی بازار آی تی معرفی کرد و افزود همکاری با برند دی لینک در راستای توسعه این شرکت، آغاز شده است. غرویان اضافه کرد قصد داریم محصولات این برند شناخته شده را با قیمت و خدمات مناسب در اختیار مشتریان قرار بدهیم.

الماس رایان ایرانیان دی لینک

هریسون آلبرت، مدیر فروش منطقه‌ای دی لینک نیز در این نشست اظهار کرد ارتباط با بازار ایران از سال 1999 میلادی آغاز شده و بازار ایران همیشه جذابیت زیادی برای آنها داشته است. به گفته هریسون آلبرت، دی لینک قصد دارد به یکی از برندهای اصلی در منطقه تبدیل شود. وی افزود دفتر مرکزی این شرکت در تایوان قرار دارد و این شرکت در کشورهای روسیه، چین، هند و تایوان نیز دفاتر بخش تحقیق و توسعه خود را دایر کرده است.

امنیت بالای محصولات D-Link

مدیر فروش منطقه‌ای دی لینک در ادامه گفت این شرکت تنها مجموعه‌ای است که در چهل سال گذشته با نفوذ هکرها مواجه نشده و تمام اینترفیس‌ها و نرم افزارها نیز تست شده‌اند و امنیت بسیار بالایی دارند. علاوه بر امنیت بالا، این شرکت فناوری‌ها و محصولات جدیدی را نیز ارائه می‌کنند.

الماس رایان ایرانیان دی لینک

هریسون آلبرت در ادامه بیان کرد:

دی لینک یکی از مهم‌ترین تامین‌کنندگان تجهیزات شبکه 4G و 5G در حوزه‌های خانگی، صنعتی و تجاری در منطقه بوده و به برند پیشگام در حوزه کابل‌کشی ساخت‌یافته و مدیریت کابل‌ها تبدیل شده است. یکی از اهداف D-Link آوردن ارتباط اینترنتی به خانه‌ها با کمترین هزینه و با فناوری هوش مصنوعی است.

مدیر فروش منطقه‌ای دی لینک در پایان صحبت‌های خود اضافه کرد هیچ تداخلی بین همکارانی که گارانتی محصولات دی لینک را در ایران ارائه می‌کنند، وجود نخواهد داشت. غرویان، مدیرعامل شرکت الماس رایان ایرانیان نیز اظهار کرد با توجه به ممنوعیت واردات مودم در ایران، دی لینک فقط در صورتی می‌توانست به این بازار وارد شود که مودم‌هایش را با اسم دیگری به‌فروش برساند.

آمادگی الماس رایان ایرانیان برای تولید مودم دی لینک در ایران

به گفته غرویان، هم‌اکنون شرکت‌های ایزی، آونگ و الماس رایان ایرانیان محصولات دی لینک را به ایران وارد می‌کنند. وی از سیاست‌های سخت‌گیرانه واردات مودم نیز انتقاد کرد و گفت بسیاری از شرکت‌ها محصولات دی لینک را با اسم‌های مختلفی در بازار به‌فروش می‌رسانند؛ اما ما قصد داریم این محصولات را به‌صورت CKD به ایران بیاوریم و با برند دی لینک در کشورمان تولید و عرضه کنیم. ما تلاش می‌کنیم بتوانیم سبد کاملی از محصولات D-Link را در ایران به مشتریان عرضه کنیم.

الماس رایان ایرانیان دی لینک

مدیرعامل شرکت الماس رایان ایرانیان، تنها راه مقابله با مودم‌های قاچاق و محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی که دولت اعمال کرده را تولید مودم عنوان کرد. در حال حاضر مودم دی لینک در بازار ایران وجود دارد، اما امکان دارد با نام خود D-Link به فروش نرسد و با نام دیگری در بازار عرضه شود. اگر دی لینک قبول کند که بخش تولید را در اختیار ما قرار بدهد، قادر خواهیم بود مودم های این شرکت را با نام خودش در بازار ایران بفروشیم.

وی تاکید کرد این شرکت آمادگی کامل تولید مودم های D-Link در ایران را دارد و تلاش می‌کند این محصولات را با قیمت و خدمات مناسب‌تری در بازار کشورمان عرضه کند. همچنین شرکت دی لینک با مشکل تحریم‌ها نیز مواجه است و باید این موضوع را حل کنیم. مدیرعامل شرکت الماس رایان ایرانیان در پایان اظهار کرد محصولات برند دی لینک با 3 تا 5 سال گارانتی در بازار عرضه می‌شوند.