بازی کانتر استرایک ۲

بازی کانتر استرایک ۲ منتشر شد +‌ ویدیوی گیم پلی

بازی کانتر استرایک ۲ به‌صورت رایگان برای دانلود در استیم قرار گرفت. بازی Counter Strike 2، بروزرسانی بزرگ CS:GO با گیم پلی فوق‌العاده و امکانات جدید است.

فروردین ماه امسال بود که شرکت Valve خبر از توسعه دومین نسخه رسمی بازی کانتر استریک داد. حالا ساعاتی پیش، سرانجام بازی کانتر استرایک ۲ به‌عنوان یک بروزرسانی برای بازی CS:GO در پلتفرم استیم قرار گرفت. این بازی با تغییرات چشمگیری از جمله بهبود قابلیت‌های شبکه و بازطراحی مپ‌های بازی روبرو شده است.

بازی کانتر استرایک ۲ به‌صورت رایگان در استیم منتشر شد

پس از سال‌ها گمانه‌زنی، کمپانی Valve در بهار گذشته از بازی CS2 رونمایی کرد و آن را به‌صورت آزمایشی در اختیار برخی از گیمرها قرار داد. این بازی بروزرسانی شده، مبتنی بر موتور بازی Source 2 شرکت ولو ساخته شده است که می‌تواند چهره تازه‌ای به نقشه‌ها، اسلحه‌ها و کاراکترها بدهد، تغییراتی در بخش صوتی بازی ایجاد کند و رابط کاربری آن را هم بهبود ببخشد. در اینجا گیم پلی مستقل از تیک ریت نیز وجود دارد که باعث می‌شود شلیک گلوله بدون تاخیر و همزمان با کلیک کاربر انجام شود.

بازی کانتر استرایک ۲

برای دانلود رایگان بازی کانتر استرایک ۲ همین حالا می‌توانید به پلتفرم استیم رفته و این عنوان ۲۷ گیگابایتی را دانلود کنید. اگر هم پیش از این بازی CS:GO را روی استیم اجرا می‌کردید، این بازی به‌عنوان یک آپدیت اجباری برای آن ارائه شده است که باید آن را بروزرسانی کرده و از نسخه جدید کانتر لذت ببرید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*