نسخه جدید وانت آریسان 2

نسخه جدید وانت آریسان 2 معرفی شد

نسخه جدید وانت آریسان 2 با تغییرات بیشتر معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات نسخه جدید وانت Arisun 2 آشنا خواهیم شد.

گروه صنعتی ایران خودرو طبق الزامات جدید استاندارد از نسخه ارتقا پیدا کرده وانت آریسان 2 پرده برداشت. البته این وانت مدتی قبل به چراغ روشنایی در روز و پوزیشن لامپ مجهز شده بود، اما اکنون ایران خودرو با تغییرات جدید آن را نسبت به قبل ارتقا داده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز، در ادامه با مشخصات و امکانات این محصول جدید ایران خودرو آشنا می‌شویم.

مشخصات نسخه جدید وانت آریسان 2

نسخه جدید وانت آریسان 2

نسخه جدید آریسان 2 همانند قبل با پیشرانه XU7 پلاس روانه بازار خواهد شد. این پیشرانه 1.7 لیتری 4 سیلندر و 8 سوپاپ می‌تواند قدرتی برابر با 97 اسب بخار و گشتاور 146 نیوتن‌متر را به تولید برساند. البته گشتاور آن در حالت گازسوز CNG حدود 137 نیوتن‌متر خواهد بود. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 5 سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

برای این خودرو باک بنزین 40 لیتری و مخزن گاز 75 لیتری نیز در نظر گرفته شده است. این خودرو از ظرفیت حمل بار 750 کیلوگرمی بهره می‌برد و در حالت بنزینی به‌ازای هر 100 کیلومتر حدود 9 لیتر بنزین مصرف خواهد کرد.

امکانات رفاهی و ایمنی

نسخه جدید وانت آریسان 2

از امکانات رفاهی و ایمنی آریسان 2 جدید می‌توان به سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سنسور پایش فشار باد تایرها، تهویه دستی، تریم داخلی پارچه‌ای، سنسور دنده عقب، آینه‌های جانبی دستی، شیشه های برقی جلو، فرمان هیدرولیک، پوزیشن لامپ، چراغ روشنایی روز، ترمز دیسکی جلو و دو کیسه هوا اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*