تیگارد X35

تیگارد X35 به صورت اقساطی در سامانه یکپارچه عرضه می‌شود

تیگارد X35 به‌زودی به شکل اقساطی به فروش خواهد رسید. سانیار موتور شاسی بلند Tigard X35 را از طریق سامانه یکپارچه به مشتریان عرضه می‌کند.

خبرها حاکی از آن است که شرکت سانیار موتور قصد دارد شاسی بلند تیگارد X35 را به‌زودی پس از تعیین قیمت توسط شورای رقابت به‌شکل اقساطی از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به مشتریان عرضه کند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات فروش، مشخصات و امکانات تیگارد ایکس 35 آشنا می‌شویم.

قیمت و زمان عرضه تیگارد X35

تیگارد X35

طبق شنیده‌ها، شورای رقابت به‌زودی قیمت این شاسی بلند چینی را اعلام می‌کند و شرکت سانیار موتور نیز از دو هفته آینده آن را از طریق سامانه فروش یکپارچه به مشتریان عرضه خواهد کرد. هرچند قیمت این خودرو مشخص نشده، اما تیگارد X35 در بازار حدود 1 میلیارد و 50 میلیون تومان قیمت دارد که البته سطح مشخصات فنی و آپشن‌های این شاسی بلند چینی نشان می‌دهد این خودرو نسبت به رقبای خود از ارزش خرید بالاتری برخوردار است.

مشخصات تیگارد ایکس 35

تیگارد X35

تیگارد ایکس 35 به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس CVT به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد. گیربکس این خودرو از نسل جدید گیربکس‌های CVT بوده که با 6 دنده مصنوعی می‌تواند سطح سواری را افزایش دهد. این مدل می‌تواند یکی از رقبای جک جی ۷ باشد.

تیگارد X35

از امکانات این شاسی بلند چینی می‌توان به سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، تریم داخلی چرم و پارچه، چراغ روشنایی روز، دوربین و سنسور پارک عقب، نمایشگر لمسی 8 اینچی، سنسور باد تایرها، کروز کنترل، ترمز پارک برقی، تهویه الکتریکی دستی، سامانه کنترل پایداری، فرمان کمکی برقی، استارت دکمه‌ای، 2 ایربگ و سقف پانورامای برقی باز شونده اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*