کتابخوان الکترونیکی شیائومی Moaan inkPalm 5 Pro

کتابخوان الکترونیکی شیائومی Moaan inkPalm 5 Pro با شارژدهی ۷ روزه رونمایی شد

کتابخوان الکترونیکی شیائومی Moaan inkPalm 5 Pro با شارژدهی یک هفته‌ای، اندروید، نمایشگر کاغذی، وای فای و بلوتوث و قیمت مناسب رونمایی کرد.

کتابخوان الکترونیکی شیائومی Moaan inkPalm 5 Pro، اولین مینی کتابخوان جدید شیائومی در سال ۲۰۲۳ است که با پردازنده‌ای پرسرعت، پشتیبانی از زبان‌های مختلف و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد. این مدل از رابط کاربری می یو آی بهره نمی‌برد و سیستم عاملی اختصاصی دارد.

قاب پشتی این دستگاه کاملا نقره‌ای است و حاشیه دور نمایشگر آن هک رنگ مشکی دارد. طراحی بسیار جمع و جوری هم دارد که باعث می‌شود بدون مشکل بتوانید آن را داخل کیف گذاشته و با خود حمل کنید. یک نمایشگر ۵.۲ اینچی از نوع کاغذ الکترونیکی با فناوری E INK Carta HD در جلوی آن حضور دارد که رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۸۰ پیکسلی و تراکم 284ppi را ارائه می‌کند.

کتابخوان الکترونیکی شیائومی Moaan inkPalm 5 Pro

لایه‌ای از جنس شیشه نیز برای محافظت روی نمایشگر و حاشیه‌های دور آن به‌صورت یکپارچه کشیده شده که نقطه قوت این گجت محسوب می‌شود. نمایشگر مینی کتابخوان دیجیتالی شیائومی ۲۴ چراغ LED گرم و سرد را در محیط‌های کم نور یا تاریک ارائه می‌کند تا هیچ محدودیتی برای مطالعه در طول شبانه‌روز وجود نداشته باشد.

در قلب تپنده این محصول، یک پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی به‌نام Quanzi حضور دارد که ۱ گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند. این محصول از وای فای و بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند. دکمه‌هایی روی فریم جانبی آن نیز تعبیه شده که می‌توانید از آن‌ها برای ناوبری در صفحات الکترونیکی استفاده کنید.

کتابخوان الکترونیکی شیائومی Moaan inkPalm 5 Pro

سیستم عامل اندروید ۸.۱  هم به‌صورت پیش‌فرض روی آن نصب شده که به‌لطف آن می‌توانید اپلیکیشن‌های کتابخانه الکترونیکی مثل فیدیبو و طاقچه را روی این کتابخوان نصب کنید. یک باتری ۱،۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌تواند ۷ روز شارژ نگه دارد، در حالی که با پورت USB-C مجددا شارژ می‌شود.

قیمت کتابخوان الکترونیکی شیائومی Moaan inkPalm 5 Pro

سازنده اپلیکیشن‌هایی را به‌صورت پیش‌فرض روی این دیوایس نصب کرده که البته فقط از زبان چینی پشتیبانی می‌کنند. بنابراین باید کمی حوصله به‌خرج دهید و آن‌ها را از روی دستگاه خود حذف کنید. در نهایت باید به قیمت ۲۱۰ دلاری مینی کتاب خوان شیائومی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*