گوشی یولفون آرمور 24

گوشی یولفون آرمور 24 با باتری 22 هزار میلی آمپر ساعتی برای شرایط سخت رونمایی شد

یولفون آرمور 24 – Ulefone Armor 24 گوشی مقاوم جدیدی از کمپانی یولفون است که با باتری 22 هزار میلی آمپر ساعتی و دوربین 64 مگاپیکسلی، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

کمپانی Ulefone مدتی پیش از هیولای مستحکم اما باریک خود، یولفون آرمور 22 رونمایی کرد و جایزه بهترین طراحی سال Muse 2023 را هم از آن خود نمود. با این حال بر اساس شایعات، نه یک گوشی، بلکه دو گوشی این کمپانی موفق به کسب این عنوان شده بودند؛ هرچند که نام گوشی دوم هرگز فاش نشده بود.

امروز اما با رونمایی از گوشی یولفون آرمور 24 که پرچمدار جدید محصولات مقاوم و مستحکم این کمپانی به شمار می‌رود، تمامی سوالات پیرامون دومین گوشی Ulefone پاسخ داده شدند.

این گوشی قرار است در سخت‌ترین شرایط محیطی هم عملکرد ایده‌آلی داشته باشد و برای کارگران و افرادی که در این محیط‌ها کار می‌کنند، محصولی مناسب باشد.

باتری 22 هزار میلی آمپر ساعتی؛ برگ برنده گوشی یولفون آرمور 24!

گوشی Ulefone Armor 4 با در اختیار داشتن یک باتری 22 هزار میلی آمپر ساعتی حتی تحت سخت‌ترین استفاده‌ها هم شارژدهی شگفت‌انگیزی داشته و حتی با استانداردهای گوشی‌های مقاوم با باتری‌های حجیم نیز یک هیولای بی شاخ و دوم به شمار می‌رود.

محصول جدید یولفون قادر است با بیشترین میزان استفاده هم تا هفت روز کاربران را یاری کرده و آن‌ها را از شارژ کردن یا استفاده از پاوربانک بی‌نیاز کند. این باتری که قادر است با توان 66 وات شارژ شود، تنها با ده دقیقه شارژ، انرژی لازم برای یک هفته فعالیت این گوشی در مد استندبای را فراهم می‌کند.

در کنار همه این موارد، Ulefone Armor 24 همچنین از شارژ معکوسی 10 واتی هم پشتیبانی می‌کند. این توان شارژ، دو برابر توان استاندارد 5 وات در گوشی‌های موبایل است.

طراحی جذاب Ulefone Armor 24 با بهره‌گیری از ال ای دی‌هایی در قاب پشتی

گوشی یولفون آرمور 24

گوشی یولفون آرمور 24 از ال ای دی های قدرتمندی در قسمت پشت بهره می‌برد که قادرند روشنایی خیره‌کننده 1000 لومنی تولید کنند. این گوشی مقاوم از 510 واحد نوری بهره برده و توان خروجی 6 واتی دارد. به این ترتیب میزان تولید نور این دستگاه کم‌رقیب بوده و قادر است روشنایی بسیار مناسبی را در اکثر شرایط ارائه دهد.

در کنار این روشنایی شگفت‌انگیز، نور تولید شده توسط Armor 24 تنظیم‌پذیری فوق‌العاده‌ای هم داشته و از مدهای عملکردی مختلف و توانایی تعیین مدت زمان تولید نور بهره می‌برد که کاربری بسیار مناسبی به آن خواهد بخشید.

همچنین سیستم کنترل این ال ای دی‌ها هم بسیار کاربرپسند طراحی شده و از تنها یک سوییچ برای خاموش و روشن کردن نور استفاده می‌کند که عملکردی سریع و بهینه را برای آن به ارمغان می‌آورد.

سیستم دوربین پیشرفته

یولفون، گوشی آرمور 24 را به یک سیستم دوربین دوگانه حرفه‌ای مجهز کرده است. این ماژول دوربین متشکل از یک حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی عریض در کنار یک دوربین ثانویه 64 مگاپیکسلی دید در شب است.

این سیستم دوربین، تضمین کننده ثبت تصاویری باکیفیت در همه شرایط نوری است؛ به‌طوری که می‌توانید انتظار داشته باشید چه در نور مناسب روز و چه در تاریکی شب تصاویری باکیفیت و با حداقل نویز را به کمک این گوشی ثبت کنید.

علاوه بر این، ال ای دی های تعبیه شده در قسمت پشتی این گوشی نیز به ثبت تصاویر بهتر در محیط‌های تاریک کمک کرده و حتی در تاریکی شب هم امکان گرفتن عکس‌هایی شفاف و واضح را به شما خواهند داد.

صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت

صفحه نمایش گوشی Ulefone 24

گوشی یولفون آرمور 24 از یک صفحه نمایش 6.78 اینچی بهره می‌برد. این صفحه نمایش از نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره برده و نرخ نمونه‌برداری 240 هرتزی را ارائه می‌کند تا گوشی جدید Ulefone ضمن ارائه رابط کاربری روان، برای انجام بازی‌های ویدیویی اکشن و سریع نیز مناسب باشد. علاوه بر این، کنترل بهتر و لگ پایین‌تر ورودی نیز از دیگر مزایای استفاده از این صفحه نمایش‌های سریع و پیشرفته به شمار می‌روند.

به این ترتیب، به دلیل کیفیت و نرخ نوسازی بالای صفحه نمایش این گوشی می‌توانید انتظار داشته باشید که چه در حین گشت و گذار در اینترنت، چه در خلال تماشای ویدیو و چه انجام بازی‌های ویدیویی، تجربه‌ای روان و سریع در اختیارتان باشد.

Ulefon Armor 24 همچنین از لایه محافظ گوریلا گلس 5 بهره برده و استحکام و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و خط و خش دارد.

سایر مشخصات و قابلیت‌های گوشی یولفون آرمور 24

در ادامه به‌طور مختصر به سایر مشخصات فنی و قابلیت‌های گوشی جدید و مستحکم Ulefone اشاره خواهیم کرد.

  • تراشه هلیو G96 مدیاتک که عملکرد فنی قدرتمند و توانایی‌های مالتی تسکینگ برجسته‌ای را برای این گوشی به ارمغان می‌آورد.
  • تا سقف 24 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی که از طریق درگاه کارت حافظه تا دو ترابایت هم قابل ارتقا خواهد بود.
  • سیستم عامل اندروید 13 که ایمنی بالاتر را با قابلیت‌های پیشرفته‌تر همراه می‌کند.
  • فرستنده مادون قرمز که این گوشی را به یک فرستنده و ریموت کنترل برای تمامی دستگاه‌های الکتریکی و الکترونیکی تبدیل می‌کند.
  • پشتیبانی از ان اف سی و گوگل پلی که کلکسیون قابلیت‌ها و توانایی‌های این گوشی را تکمیل می‌کنند.

یولفون با طراحی گوشی Armor 24، بار دیگر در لبه فناوری گوشی‌های مقاوم عمل کرده و توانایی‌های خود در ساخت این دسته گوشی‌های کارآمد و مقاوم را به رخ می‌کشد.

این گوشی ضمن این که محصولی بسیار مناسب برای محیط‌های کاری سخت به شمار می‌رود، عملکرد فنی قابل ستایشی را هم ارائه داده و کاربری فوق‌العاده‌ای دارد.

علاقمندان به این گوشی می‌توانند با مراجعه به وبسایت Ulefone، اطلاعات بیشتری از این دستگاه به دست آورند.]

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*