زوتی DL5

زوتی DL5 ، اولین محصول وارداتی شرکت پارس خودرو در سامانه یکپارچه عرضه می‌شود

زوتی DL5 به‌عنوان اولین محصول وارداتی شرکت پارس خودرو از طریقه سامانه یکپارچه عرضه می‌شود؛ اما Zotye DL5 با چه قیمت و مشخصاتی به فروش خواهد رسید؟

خبرها حاکی از آن است که شرکت پارس خودرو قصد دارد طی روزهای آینده شاسی بلند چینی زوتی DL5 را از طریق سامانه یکپارچه خودرو به فروش برساند. این خودروساز موفق به دریافت مجوزهای ضروری برای فروش خودرو شده و قیمت‌گذاری آن نیز در مراحل پایانی قرار دارد. همچنین طبق شنیده‌ها این خودرو حدود 1 میلیارد تومان قیمت خواهد داشت. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز، در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

مشخصات زوتی DL5

زوتی DL5

شرکت پارس خودرو قصد دارد شاسی بلند چینی زوتی T300 را با نام زوتی DL5 به‌شکل وارداتی در بازار ایران عرضه کند. این خودرو از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 144 اسب بخار و گشتاور 215 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

زوتی DL5

از امکانات این شاسی بلند وارداتی چینی می‌توان به سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، تهویه الکتریکی دستی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، کروز کنترل، سنسور نور، سنسور پارک عقب، دوربین دنده عقب، نمایشگر لمسی، استارت دکمه‌ای، 2 ایربگ ایمنی و فرمان کمکی برقی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*