سرویس Samsung TV Plus

آشنایی با قابلیت های سرویس Samsung TV Plus

سرویس Samsung TV Plus با هدف ارائه آسان محتوا به کاربران تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ طراحی شده است. در ادامه با قابلیت‌های مهم این سرویس سامسونگ آشنا می‌شویم.

شرکت سامسونگ همواره در تلاش است تا با استفاده از ابزارها و سرویس‌های پیشرفته بتواند سطح زندگی کاربران محصولات خود را ارتقا دهد. از آنجایی که تلویزیون‌ها به‌عنوان اصلی‌ترین بخش سرگرمی زندگی کاربران محسوب می‌شوند، سامسونگ ضمن این‌که کیفیت فنی تلویزیون‌ها را ارتقا داده، سرویس‌ها و پلتفرم‌های سرگرمی متنوع و کاملی را نیز برای کاربران آنها در نظر گرفته است.

سرویس Samsung TV Plus یکی از این سرویس‌های سرگرمی به‌شمار می‌رود که سامسونگ آن را با هدف ارائه آسان محتوا برای کاربران تلویزیون‌های هوشمند، کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی طراحی کرده است. در همین راستا قصد داریم شما را با قابلیت‌‌های این سرویس سامسونگ آشنا کنیم.

قابلیت‌های با اپلیکیشن Samsung TV Plus

سرویس Samsung TV Plus یک سرویس پخش تلویزیون رایگان همراه با آگهی شناخته می‌شود که کاربران سراسر جهان می‌توانند به محتواهای ویدیویی متنوع آن دسترسی پیدا کنند. این سرویس قادر به پشتیبانی از بیش از 2 هزار کانال تلویزیون مختلف در 24 کشور جهان بوده و همچنین می‌تواند هزاران نمایش تلویزیونی، فیلم و رویدادهایی با موضوع‌های متنوع نظیر اخبار، ورزش، سرگرمی، خودرو، صنعت طراحی و سایر موارد را پوشش دهد.

سرویس Samsung TV Plus

اپلیکیشن Samsung TV Plus به‌شکل پیش‌فرض در دسترس کاربران تلویزیون های هوشمند مدل 2016 به بعد سامسونگ قرار گرفته است. کاربران بدون خرید اشتراک یا داشتن حساب کاربری خاصی می‌توانند از مشاهده محتواهای این سرویس لذت ببرند. البته کاربران برای شخصی‌سازی محتواهای گسترده و متنوع می‌توانند با حساب کاربری سامسونگ خود وارد این سرویس شوند.

کاربران تلویزیون های هوشمند، گوشی‌های همراه و تبلت‌های سامسونگ در سراسر جهان می‌توانند به سرویس Samsung TV Plus دسترسی پیدا کنند. ضمن این‌که این سرویس در چند بازار منتخب برای یخچال‌های Family Hub و وب نیز قابل دسترس خواهد بود.

سامسونگ این سرویس را در سال 2015 عرضه کرد و تا به امروز توانسته آن را به یک پلتفرم پیشرو در صنعت تبدیل کند. این سرویس با شبکه گسترده خود قادر است تجربیات بصری غنی‌تری را به کاربران خود ارائه دهد. در واقع این سرویس به‌واسطه همکاری‌های گسترده بین شرکت‌های مختلف رسانه‌ای و تولید محتوا توسعه پیدا کرده است.

دقیق بودن فرایند کالیبره کردن کانال‌ها

آمارها نشان می‌دهند در مجموع میزان تماشای محتوا از طریق سرویس Samsung TV Plus در سال 2022 به بیش از 3 میلیارد ساعت افزایش پیدا کرده است که کالیبره کردن دقیق کانال‌ها توسط فرایند‌های مدت‌دار و منظم باعث دستیابی به چنین موفقیتی شده است. در واقع ضمن این‌که این سرویس برنامه‌های متنوعی را ارائه می‌دهد، تجربه تماشای کاربران را از طریق مشارکت محتوایی نیز بهینه خواهد کرد.

سرویس Samsung TV Plus

کانال‌ها در Samsung TV Plus این‌گونه کالیبره می‌شوند که شرکای محتوایی برای تنظیم ابعاد صفحه‌نمایش، رزولوشن و سازگاری با انواع دستگاه‌ها، یک دوره 9 تا 13 هفته‌ای را طی می‌کند تا بتواند یک تجربه بصری ایده‌آل و مناسب برای هر محیط پخشی را ایجاد کند. با توجه به این‌که حتی با رعایت کردن کامل پروتکل‌ها کماکان احتمال ایجاد مشکلات غیر منتظره وجود خواهد داشت، متخصصان نیز روی فرایند تنظیم محتوا برای دستگاه‌ها نظارت خواهند کرد.

از این رو تیم عملیات در زمان راه‌اندازی کانال روی مشخصات پخش نظارت می‌کند تا کاربران به‌آسانی محتوای مورد نظر خود را در دستگاه‌های مختلف خود نظیر تلویزیون‌ها، تبلت‌ها و گوشی های هوشمند مشاهده کنند. متخصصان در این فرایند روی همگام‌سازی صدا با تصویر، تنظیم راهنمای برنامه‌ها، لوگوها و تصاویر کوچک به‌شکل دقیق نظارت خواهند داشت.

ارائه بالاترین کیفیت محتوا

علاوه بر اهمیت بالای پایداری دائمی سرویس، نوع محتوایی که ارائه می‌شود نیز برای مخاطبان حائز اهمیت است. از این رو سامسونگ با هدف کاهش شلوغی و برای این‌که محتوای با کیفیتی را طبق بالاترین استاندارد ارائه دهد، از افزایش تعداد کانال‌ها صرف نظر کرده و ارائه محتوای باکیفیت‌تر را در دستور کار خود قرار داده است. از این رو سرویس Samsung TV Plus می‌تواند داده‌ها و الگوی تماشای کاربران را تجزیه و تحلیل کرده و محتواها را اولویت‌بندی کند.

در واقع سامسونگ قصد دارد کل ساعت شبانه‌روز را به زمان اوج تماشای تلویزیون تبدیل کند. از این رو این سرویس هر هفته با به‌روزرسانی لیست برنامه‌ها و تنظیم کانال‌ها سعی می‌کند تا بهترین محتواها را در دسترس کاربران قرار دهد.

سرویس Samsung TV Plus

همچنین کانال‌های خاصی در خصوص رویدادها، مناسبت‌ها و فصول خاص نیز همواره سازماندهی خواهند شد تا کاربران روی این پلتفرم همیشه محتوای جذابی را مشاهده کنند. برای مثال سرویس خدمات ورزشی این پلتفرم در زمان برگزاری جام جهانی فوتبال زنان 2023 گسترش پیدا کرده و این سرویس با ارائه کانال FIFA+ به‌شکل 24 ساعته به کاربران محتوای برتر فوتبالی را ارائه داده است.

امکان شخصی‌سازی کانال‌ها

سرویس پخش Samsung TV Plus به قابلیت شناسایی الگوی انتخاب محتوای هر کاربر به‌شکل مجزا مجهز شده و بر اساس سلیقه هر کاربر می‌توانند پیشنهاد مشابه‌ای را به آنها ارائه دهد. در واقع درک ترجیحات محتوایی خاص کاربران در سراسر جهان یک ضرورت برای تعیین کانال‌های پیشنهادی به آنها محسوب می‌شود؛ زیرا اولویت هر کاربر طبق مکان، فرهنگ و سایر موارد متفاوت است.

سامسونگ

در همین راستا سامسونگ با استفاده از بینش باارزش کارشناسان محلی در هر منطقه به‌شکل مجزا برای درک بهتر الگوی محتوایی کشور هدف استفاده می‌کند. به همین دلیل این سرویس لیستی شخصی‌سازی شده طبق ترجیحات شخصی هر کاربر را تنظیم کرده و محتواهای جدید را طبق همین اطلاعات به کاربران پیشنهاد می‌کند.

آینده‌ای درخشان در انتظار سرویس Samsung TV Plus 

گزارش‌های موسسات تحقیقاتی Omdia و Blue Ant نشان می‌دهند تعداد کاربران فعال ماهانه سرویس Samsung TV Plus در سال 2027 میلادی به بیش از 58 میلیون نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

سامسونگ

در همین راستا جونگا پارک، عضو تیم نمایشگرهای سامسونگ با اعلام این‌که بازار سرویس استریم جهانی هر روز در حال رشد است، گفت سرویس‌های پخش جهانی مانند Samsung TV Plus سعی دارند تا به نسل جدید از تلویزیون‌ها تبدیل شوند و استانداردهای جدیدی را به‌وجود آورند. سامسونگ نیز کماکان پلتفرم خود را ارتقا خواهد داد تا بتواند عنوان بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده خدمات تلویزیونی در جهان را از آن خود کند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.