بهترین انیمه های سریالی سال ۲۰۲۳

بهترین انیمه های سریالی سال ۲۰۲۳

ما در اینجا بهترین انیمه های سریالی سال ۲۰۲۳ نظیر Tokyo Revengers یا Vinland Saga را معرفی می‌کنیم که ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کنند.

انیمه به‌سرعت به یک پدیده جهانی تبدیل شد و در صدر محبوبیت دنیای انیمیشن‌ها قرار گرفت. از خطوط داستانی پیچیده گرفته تا تصاویر متحرک جذاب در دنیایی شگفت‌انگیز، همگی از جمله ویژگی‌های انیمه است که مورد تحسین مخاطبان قرار می‌گیرد. جذابیت زیاد آن‌ها باعث به‌وجود آمدن انیمه‌های سریالی زیادی طی این سال‌ها شده که همگی از محبوبیت بالایی برخوردارند. اما اگر تازه می‌خواهید وارد دنیای انیمه‌ها شوید، ما در اینجا فهرستی از بهترین انیمه های سریالی سال ۲۰۲۳ را برای شما گردآوری کرده‌ایم که می‌توانید همین حالا شروع به دنبال کردن آن‌ها کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های سینمایی سال ۲۰۲۳

بهترین انیمه های سریالی سال ۲۰۲۳

تمام موارد این فهرست همگی موفق به کسب امتیاز بالایی از منتقدان شده‌اند، داستان بسیار جذابی داشته و می‌توانند شما را به دنیایی ببرند که تاکنون تجربه نکرده‌اید. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

انیمه Hell’s Paradise: Jigokuraku

۱. انیمه Hell’s Paradise: Jigokuraku

بهشت جهنمی، یک انیمه مانگا ژاپنی است که توسط یوجی کاکو نوشته و به‌تصویر کشیده شده و به ۱۳ بخش مختلف تقسیم می‌شود. گابیمارو توخالی یا Gabimaru the Hollow در یک ماموریت تروریستی دستگیر و به اعدام محکوم می‌شود. اما عشق او به همسرش جلوی مرگ او را می‌گیرد. یامادا آسائمون ساگیری که مسئول اعدام او است، به او فرصتی می‌دهد تا اکسیر زندگی دائمی را کشف کند و در این صورت او را از زندان آزاد کند.

یک قلمرو افسانه‌ای تازه کشف شده به نام پادشاهی ریوکیو وجود دارد که اکسیر زندگی از آنجا نشات می‌گیرد. بعد از اینکه ۵ گروه از افراد به این مکان می‌روند و موفقیتی حاصل نمی‌شود، حالا ساگیری می‌خواهد گروهی از افراد اعدامی را به این مکان بفرستد. سفری پرماجرا که می‌تواند برای ساعت‌ها شما را سرگرم خودش کند.

بهترین انیمه های سریالی سال ۲۰۲۳ - انیمه Jujutsu Kaisen

۲. انیمه Jujutsu Kaisen

ماپا، یکی از پرکارترین استودیوهای انیمه‌سازی طی سال‌های اخیر بوده است که آثار جذابی مثل Attack on Titan را از آن دیده‌ایم. این استودیو حالا پس از گذشته سه سال، پخش فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen که یکی از بهترین انیمه های سریالی سال ۲۰۲۳ لقب گرفته را هم آغاز کرده است.

این سریال حول محور یک دانش آموزش دبیرستانی به‌نام یوجی ایتادوری است که استعداد بسیار خوبی در ورزش کردن دارد؛ ولی علیرغم توانمندی‌هایش از پیوستن به تیم ورزش مدرسه‌اش بی‌زار است. اما او ترجیح می‌دهد به گروه محققان مخفی که همگی بزرگ‌تر از او هستند بپیوندد. یک روز یوجی با جادوگری برخورد می‌کند و متوجه طلسمی مرگبار می‌شود که گریبان او را گرفته است. او برای رهایی از این تلسم ناچار به خوردن انگشت موجودی عجیب می‌شود و خودش هم به آن تبدیل می‌شود. حالا باید دیگر اجزای بدن آن موجود را هم پیدا کند تا بتواند از شر آن نجات پیدا کند.

انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba

۳. انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba

شیطان کش: کیمتسو نو یائیبا، نام یک انیمه سریالی ژاپنی است که کویوهارو گوتوگه آن را نوشته و ساخته است. این انیمه، دستان پسری به‌نام تانجیرو کامادو را روایت می‌کند که از هوش بالایی برخوردار است. او همراه با خانواده خود در منطقه‌ای کوهستانی زندگی می‌کند که خانوادگی با فروش زغال درآمدزایی دارند. اما روزی با حمله شیاطین، زندگی این خانواده دوست‌داشتنی به‌کلی تغییر می‌کند و از این خانواده فقط او با نزوکو کامادو، خواهرش باقی می‌مانند.

در خلال این حمله، نزوکو هم به یک شیطان تبدیل شده است، اما هنوز احساسات انسانی در او باقی‌مانده و این کورسوی امیدی را در تانجیرو زنده می‌کند. او حالا می‌خواهد انتقام خانواده خودش را از شیاطین بگیرد و خواهرش را از شر شیاطین نجات دهد. این انیمه در سه فصل ساخته شده و یکی از بهترین انیمه های سریالی سال ۲۰۲۳ نیز محسوب می‌شود.

بهترین انیمه های سریالی سال ۲۰۲۳ - انیمه Vinland Saga

۴. انیمه Vinland Saga

انیمه Vinland Saga شما را به دوران وایکینگ‌ها و حماسه وینلند در سال ۱۰۱۳ میلادی در انگلستان خواهد برد. جایی که سوئین فورک ریش، پادشاه دانمارک با سربازانش موفق می‌شوند انگلستان را فتح کنند. این سلطنت مدت زمان طولانی ادامه پیدا می‌کند، اما وقتی پادشاه سوئین با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند، فرزندانش به‌خاطر جانشینی او با یکدیگر اختلاف پیدا می‌کنند.

در این انیمه تاریخی، شاهد حضور شخصیت‌های آخرالزمانی نیز هستیم که با نیرویی فرا انسانی خود به کمک وایکینگ‌ها می‌آیند تا با سربازان پادشاه سوئین بجنگند. انیمه حماسه وینلند توسط مانگا ماکوتو یوکیمورا نوشته و ساخته شده است.

Nier: Automata Ver1.1a

۵. انیمه Nier: Automata Ver1.1a

استودیو مشهور ای-۱ پیکچرز، یک انیمه سریالی به‌نام نیئا: اتومات نسخه ۱.۱ ای را با الهام گرفتن از یک بازی به‌همین نام ساخته است. در سال‌های دور، بیگانگان با حمله به کره زمین، انسان‌ها و مخلوقاتشان را رو به انقراض کشانده‌اند. داستان این سریال در مورد جنگی است که بین نیروهای ساخته شده توسط فرازمینی‌ها و نیروهای خلق شده توسط انسان‌ها شکل می‌گیرد. جنگی که دو شخصیت به‌نام‌های 2B و 9S در رأس آن‌ها هستند و با سربازانشان قرار است در نبردی تماشایی رو در روی یکدیگر قرار بگیرند.

آیا بشر نابود خواهد شد یا آنکه اندرویدی‌های ساخت بشر می‌توانند از پس بیگانگان و مخلوقات آن‌ها درآیند و شکستشان دهند؟

بهترین انیمه های سریالی سال ۲۰۲۳ - انیمه Heavenly Delusion

۶. انیمه Heavenly Delusion

انیمه توهم بهشتی، با الهام از یک مانگا به همین نام و توسط استودیو Production I.G ساخته شده است. انیمه‌ای با سبک ماجراجویی و علمی-تخیلی که شخصیت‌های جذابش از آن یکی از بهترین انیمه های سریالی سال ۲۰۲۳ را ساخته‌اند. داستان انیمه شما را به بعد از نابودی تمدن انسان روی کره زمین خواهد برد. جایی که موجودات بیگانه به‌دنبال شکار انسان‌های باقی‌مانده هستند و از آن‌ها تغذیه می‌کنند.

در میان این تاریکی، محیطی امن شبیه به بهشت وجود دارد که در آن ربات‌ها مشغول پرورش کودکان هستند. همه چیز مرموز است و وقتی یکی از دخترهای این مهدکودک به‌نام توکیو پیغامی مبنی بر اینکه «آیا می‌خواهی به بیرون بروی» را دریافت می‌کند، همه چیز مرموزتر هم می‌شود.

بهترین انیمه های سریالی سال ۲۰۲۳ - انیمه Tokyo Revengers

۷. انیمه Tokyo Revengers

پسری به‌نام تاکمیچی هانگاکی که به‌شدت از زندگی خودش ناراضی است، تصمیم به خودکشی می‌گیرد. اما درست قبل از این اتفاق او ناگهان به ۱۲ سال قبل بازمی‌گردد و همین جرقه‌ای را در ذهن او شکل می‌دهد تا اتفاقات بد گذشته را تغییر داده تا آینده بهتری داشته باشد. تاکنون ۳۸ قسمت از این انیمه سریالی جذاب منتشر شده و امتیاز بالایی را از منتقدان دریافت کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*