نسخه ارزان هواوی پی 60 پرو

سورپرایز هواوی برای طرفدارانش یک نسخه ارزان قیمت از پی 60 پرو است

تصاویر منتشر شده در وب‌سایت رگولاتوری چین، از عرضه قریب‌الوقوع نسخه ارزان قیمت هواوی پی 60 پرو – Huawei P60 Pro خبر می‌دهند.

پس از رونمایی از سری Mate 60، هواوی قصد دارد از یک گوشی هوشمند اقتصادی نیز رونمایی کند. این مدل که ظاهرا پی 60 پرو نام دارد، در پایگاه داده رگولاتور چینی TENNA ظاهر شده است.

جزئیاتی از نسخه ارزان قیمت هواوی پی 60 پرو

معمولا اولین اطلاعاتی که هنگام بازدید از سایت رگولاتور چینی نظر مخاطب را جلب می‌کند، عکس‌هایی از دستگاه تازه وارد است. این مدل شباهت زیادی با Huawei P60 Pro دارد و تنها تفاوت آشکار، عدم وجود نام تجاری XMAGE در قاب پشتی است. این برند اختصاصی که در سری پی 60 پرو استفاده شده، فناوری جایگزین لنز تله‌فوتو به‌شمار می‌رود که به یک فلاش نیز مجهز است.

نسخه ارزان هواوی پی 60 پرو

تصاویر منتشر شده در سایت TENNA، از تغییرات احتمالی در سنسورهای دوربین نسخه ارزان پی 60 پرو حکایت دارند. به‌نظر می‌رسد به‌جای دوربین فوق‌عریض، این امکان وجود دارد که گوشی جدید هواوی از نوع متفاوتی از سنسورها استفاده کند که احتمالا به لنز ماکرو یا تشخیص عمق اختصاص دارد.

این مدل نیز مانند سایر تولیدات اخیر هواوی، به سیستم‌عامل اختصاصی هارمونی او اس مجهز خواهد شد. علاوه بر آن، از آنجاکه دستگاه جدید هواوی از شبکه 5G پشتیبانی نخواهد کرد، این احتمال وجود دارد که با یک گزینه میان‌رده و اقتصادی جدید از هواوی طرف باشیم.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند موجود نیست. هم‌چنین مشخص نیست که دستگاه مذکور آیا به عنوان عضو جدید خانواده پی 60 معرفی خواهد شد یا در قالب نسخه جدیدی مانند Huawei P60 Lite روانه بازار می‌شود. طی روزهای آینده با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، جزئیات بیشتری از این مدل مرموز منتشر خواهد شد و از مشخصات و ویژگی‌های آن برای شما خواهیم گفت.