چرا سیم کارت ایرانسل فعال نمی شود؟

چرا سیم کارت ایرانسل فعال نمی‌شود؟

اگر شما هم به تازگی یک سیم کارت ایرانسل خریداری کرده‌اید و می‌خواهید بدانید چرا این سیم‌کارت فعال نمی‌شود، می‌توانید از ترفندها و راه حل‌های این مطلب استفاده کنید تا این مشکل به صورت کامل برای شما از بین برود. با ما همراه بمانید.

پیش از این در مطلب فعال سازی سیم کارت ایرانسل به شما درباره روش‌های راه‌اندازی سیم کارت‌های این اپراتور راهکارهایی آموزش داده بودیم. با این حال یکی از مهم‌ترین مشکلات کاربران،‌ فعال نشدن سیم کارت های این شرکت است. در ادامه، ما به دلایل فعال نشدن سیم کارت ایرانسل می‌پردازیم و سعی می‌کنیم به دلایلی بپردازیم که می‌توانند باعث فعال نشدن سیم کارت ایرانسل شوند.

اگر می‌خواهید خیلی سریع مشکل فعال نشدن سیم کارت ایرانسل را حل کنید، بهتر است با شماره 700 از خطوط ایرانسل و شماره 09377000000 از خطوط دیگر تماس بگیرید و به صورت مستقیم با تیم پشتیبانی ایرانسل صحبت کنید.

چه زمانی سیم کارت ایرانسل فعال نمی‌شود؟

راه‌اندازی سیم کارت‌های ایرانسل معمولا با استفاده از آموزش‌هایی که پیش از این در گجت نیوز داده‌ایم به سادگی ممکن است اما در مواردی، به دلیل مشکلات فنی سیم کارت، ایرادات اپراتور یا حتی گوشی شما ممکن است سیم کارت ایرانسل فعال نشود.

فعال نشدن سیم کارت ایرانسل

یکی از مهم‌ترین ایرادات، مربوط به گوشی شما است. گزارش کاربران نشان داده است که برخی از گوشی‌های شیائومی و سامسونگ، در چند تلاش اول سیم کارت ایرانسل را شناسایی نمی‌کنند و ممکن است نیاز باشد کاربر گوشی را به صورت کامل ری استارت کند. آپدیت به رابط کاربری می یو آی ۱۵ در گوشی‌های شیائومی می‌تواند یک راه حل مناسب باشد.

یکی دیگر از دلایل فعال نشدن سیم کارت ایرانسل، عدم انجام اقدامات لازم از سوی فروشنده سیم کارت است. فروشندگان باید بلافاصله پس از خرید، سیم کارت شما را در شبکه ثبت کنند تا مشکلی برای شما به وجود نیاید اما برخی از این افراد به دلایل مختلف، فعال کردن سیم کارت را به تعویق می‌اندازند. در صورتی که پس از زمان اعلام شده توسط فروشنده سیم کارت ایرانسل شما فعال نشد، بهتر است هر چه سریع‌تر با کسی که سیم کارت را از او خریداری کرده‌اید تماس حاصل کنید.

اگر سیم کارت ایرانسل شما قبلا توسط گوشی شناسایی شده اما حالا مشکلاتی وجود دارد، بهتر است با یک دستمال بدون پرز و کاملا خشک، بخش طلایی‌رنگ سیم کارت را تمیز کرده و دوباره امتحان کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم اگر سیم‌کارت ایرانسل دیگری دارید، آن را امتحان کنید؛ شاید مشکلی فیزیکی برای سیم کارت به وجود آمده باشد.

اگر شما هم سوالاتی مانند «چرا سیم کارت ایرانسل فعال نمی‌شود؟» دارید، می‌توانید همین حالا در بخش نظرات با همراه شوید و مشکلات خود را مطرح کنید.