گوشی مرموز Humane Ai Pin در هفته مد و فشن پاریس

گوشی مرموز Humane Ai Pin با یک نمایش عجیب معرفی شد

طی فشن شو کوپرنی در هفته مد پاریس، گوشی هیومین ای آی پین – Humane Ai Pin نمایش داده شد؛ محصول مرموزی که کارمندان سابق اپل توسعه داده‌اند.

در جدیدترین اخبار تکنولوژی، دستگاه مرموزی با نام Humane Ai Pin که شبیه به گجت‌های شخصی آینده‌گرایانه‌ی دوره پس از گوشی‌های هوشمند به نظر می‌رسد، اخیراً به نمایش گذاشته شد؛ آن هم نه در یک رویداد مختص به دنیای موبایل، بلکه در جریان هفته مد پاریس. طی فشن شو برند فرانسوی «کوپرنی» (Coperni) برای هفته مد پاریس سال 2023 این دستگاه منحصر به فرد روی لباس چند نفر از مدل‌های این برند دیده شد؛ دستگاهی که شرکت «هیومین» (Humane)، تاسیس شده توسط کارمندان سابق اپل توسعه داده است.

گوشی Ai Pin، محصول کارمندان سابق اپل در هفته مد پاریس!

تابستان گذشته مطلع شدیم که شرکت Humane قصد دارد اولین محصول خود با نام Ai Pin را در همین سال جاری میلادی عرضه کند. در آن زمان به این نکته هم اشاره شد که این گجت از «پلتفرم پیشرفته‌ای از اسنپدراگون» بهره می‌برد و به‌جز این، هیچ جزئیات دیگری درمورد آن در دسترس قرار نگرفت. حالا هم هرچند در فشن شو کوپرنی طی هفته مد پاریس به نمایش گذاشته است، کماکان ماهیت آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. صرفاً به لطف این نمایش بالاخره موفق به مشاهده کامل‌تر شکل و شمایل آن شده‌ایم.

گوشی مرموز Humane Ai Pin در هفته مد و فشن پاریس

هیومین در سال 2018 به دست برخی از کارمندان سابق اپل تاسیس شد. موسسان اصلی این شرکت و همچنین بخش عمده تیم آن پیش‌تر نقشی کلیدی در توسعه محصولات مختلف اپل از جمله آیفون، آیپد و سیستم عامل iOS داشته‌اند. حالا این شرکت نوپا به دنبال این است تا در تولید گجت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی که دوره بعد از گوشی‌های هوشمند را شکل می‌دهند، پیش‌قدم شود. با این حال، همچنان سوالات زیادی درباره فعالیت‌های آن‌ها، خصوصاً گوشی Humane Ai Pin وجود دارد.

حالا نظر شما کاربران گجت نیوز درباره ای آی پین چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*