سایپا قیمت شاهین اتوماتیک

سایپا قیمت شاهین اتوماتیک را کاهش داد

سایپا قیمت شاهین اتوماتیک را کاهش داد. قیمت کارخانه شاهین اتوماتیک CVT توسط سایپا به میزان 28 میلیون تومان کاهش پیدا کرد.

پس از این‌که حواله‌داران خودرو شاهین اتوماتیک نسبت به قیمت بالای آن اعتراض کرده بودند، سرانجام گروه خودروسازی سایپا قیمت این سدان محبوب خود را به میزان 28 میلیون تومان کاهش داد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز در ادامه جزئیات کاهش قیمت این محصول سایپا را بررسی می‌کنیم.

کاهش قیمت شاهین اتوماتیک 

گروه خودروسازی سایپا قیمت شاهین CVT را از 641 میلیون و 718 هزار تومان قبلی به 613 میلیون و 602 هزار تومان کاهش داد که نشان می‌دهد این سدان نسبت به قبل حدود 28 میلیون و 116 هزار تومان ارزان‌تر شده است.

گفتنی است سایپا شاهین اتوماتیک CVT تیپ G از یک موتور 1.5 لیتری توبوشارژ 4 سیلندر 8 سوپاپ بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 109 اسب بخار و گشتاور 178 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس CVT اتوماتیک با دنده مصنوعی 7 سرعته و حالت تیپ ترونیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

از امکانات این سدان محبوب سایپا نیز می‌توان به سنسور پایش فشار باد تایرها، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، کروز کنترل، محدودکننده سرعت، فرمان کمکی برقی، تهویه اتوماتیک، تریم داخلی چرم مصنوعی، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، رینگ آلومینیومی 15 اینچی، کروم‌کاری جدید بدنه، دوربین عقب، نمایشگر لمسی 10 اینچی، آینه تاشو برقی، استارت دکمه‌ای، سانروف برقی و 2 ایربگ ایمنی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*