آموزش گرفتن ضربان قلب در گوشی‌ های شیائومی

آموزش گرفتن ضربان قلب در گوشی‌ های شیائومی

یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های MIUI 14، امکان گرفتن ضربان قلب در گوشی‌ های شیائومی است. اما استفاده از این ویژگی چگونه بوده و کدام گوشی‌ها قادر به انجام آن هستند؟

شیائومی در حال توسعه رابط کاربری می یو ای 15 است، ولی در حال حاضر کاربران گوشی‌های شیائومی می‌توانند از قابلیت‌های جذاب نسخه فعلی آن یعنی می یو آی 14 لذت ببرند. آپدیت MIUI 14 یکی از بهترین رابط کاربری‌های برند شیائومی است که کاربران می‌توانند در استفاده روزانه خود نهایت استفاده را از آن ببرند. شیائومی با رابط کاربری سفارشی MIUI، نوآوری‌های زیادی را به‌ارمغان آورده که سنجش ضربان قلب یکی از جذاب‌ترین آن‌ها است. در واقع شما قادر به گرفتن ضربان قلب در گوشی‌ های شیائومی هستید که بسیار راحت است؛‌ با این حال بسیاری از کاربران نحوه استفاده از این قابلیت را نمی‌دانند.

نحوه گرفتن ضربان قلب در گوشی‌ های شیائومی

سنجش ضربان قلب می‌تواند قابلیت بسیار مفیدی برای اکثر کاربران،‌ به‌خصوص ورزشکاران و افراد پا به سن گذاشته‌ای باشد که می‌خواهند هر روز سلامت خود را پایش کنند. به‌همین بهانه ما در این مقاله به‌شما خواهیم آموخت که چگونه می‌توانید با گوشی توی جیبتان،‌ هر روز ضربان قلبتان را بسنجید.

فقط کافیست گوشی شما آپدیت MIUI 14 را گرفته باشد و به یک حسگر اثر انگشت درون صفحه مجهز باشد. در غیر این صورت شما نمی‌توانید ضربان قلب‌تان را بسنجید. اما استفاده از این قابلیت چگونه است؟ فقط کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد صفحه تنظیمات (Settings) گوشی‌تان شوید.
  • گزینه Additional Settings را لمس کنید.
  • در نهایت روی Heart rate ضربه بزنید. از این طریق می‌توانید به یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های می یو آی 14 دسترسی پیدا کنید.

نکته: مطمئن شوید که انگشت شما به‌طور کامل روی آیکون حسگر اثر انگشت قرار گرفته باشد. نیازی به وارد کردن فشار اضافه هم نیست؛ زیرا این کار می‌توان جریان خود نوک انگشت شما را زیاد کند و ضربان قلب نادرستی را به‌نمایش بگذارد. توجه داشته باشید که این قابلیت نمی‌تواند جایگزین آزمایش‌های پزشکی معتبر شود. بنابراین فقط می‌توانید از آن به‌عنوان یک سنجش‌گر ابتدایی استفاده کنید.

اگر گوشی شما هم به این قابلیت مجهز است، خوشحال می‌شویم تجربه استفاده از آن را از طریق بخش نظرات همین پست با ما نیز به‌اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*