قیمت محصولات فردا موتور برای مهرماه 1402

قیمت محصولات فردا موتور برای مهرماه 1402 اعلام شد

فردا موتور قیمت محصولات خود برای مهرماه 1402 را اعلام کرد. در ادامه، قیمت کارخانه‌ای سوبا M4، فردا T5 و فردا SX5 در ماه جاری را مشاهده کنید.

در جدیدترین اخبار خودرو داخل کشور، فردا موتور به‌تازگی لیست قیمت محصولات خود برای ماه مهر 1402 را به اشتراک گذاشته است. در این لیست، فردا T5، فردا SX5 و محصول جدید سوبا M4 دیده می‌شوند. این خودروها در طرح فروش اقساطی فردا موتورز برای مهرماه با تعداد اقساط 24 ماهه، سود مشارکت 18 درصدی و موعد تحویل 120 روزه به متقاضیان ارائه می‌شوند.

قیمت محصولات فردا موتور برای مهرماه 1402

در ادامه می‌توانید نگاهی به لیست قیمت خودروهای فردا موتور در ماه جاری داشته باشید. پیش از این، باید اشاره کرد M4 محصول لوکس جدیدی از این شرکت تحت برند سوبا است که در رده خودروهای چندمنظوره (ام پی وی یا مینی ون) قرار می‌گیرد. این مینی ون که در واقع نسخه ریبج شده فورتینگ یاتِ خودروساز مطرح چینی یعنی دانگ فنگ است، یکی از محصولات مجلل‌تر امروزه بازار ایران در نظر گرفته می‌شود. در مقطع کنونی هم مینی ون هایما 7X که ایران خودرو وظیفه عرضه آن به بازار ایران را بر عهده دارد، تنها رقیب مستقیم سوبا M4 است. پیش‌تر در گجت نیوز به مقایسه هایما 7X و سوبا M4 پرداخته بودیم.

قیمت محصولات فردا موتور در مهر 1402

خودروقیمت
فردا SX51 میلیارد و 104 میلیون تومان
فردا T51 میلیارد و 493 میلیون تومان
سوبا M42 میلیارد و 211 میلیون تومان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*