خودروهای لوکس فردا موتورز

خودروهای لوکس فردا موتورز با برند سوبا روانه بازار خواهند شد

خودروهای لوکس فردا موتورز با برند سوبا به بازار ایران عرضه خواهند شد. سوبا به‌عنوان برند لوکس فرداموتورز به‌زودی خودرو FMC Suba M4 را به بازار کشورمان عرضه خواهد کرد.

شرکت فردا موتورز به‌تازگی تبلیغات محیطی برند لوکس خود یعنی سوبا را آغاز کرده و قصد دارد تحت این برند خودرو FMC Suba M4 را به‌عنوان اولین محصول لوکس خود به بازار ایران عرضه کند. گفتنی است سوبا در پارسی کهن به معنای فردا است.

عرضه خودروهای لوکس فردا موتورز با برند سوبا

خودروهای لوکس فردا موتورز

خودرو FMC Suba M4 به‌عنوان یک خودرو خانوادگی لوکس به‌شمار می‌رود و می‌تواند 7 سرنشین را به‌راحتی در خود جای دهد. تولید آزمایشی اولین محصول برند سوبا فردا موتورز نیز اخیرا در کارخانه سمنان فردا موتورز شروع شده و به‌زودی فروش آن آغاز خواهد شد. ضمن این‌که مالکان این خودرو از خدمات پس از فروش ویژه و VIP نیز بهره‌مند خواهند شد.

خودروهای لوکس فردا موتورز

برند سوبا قصد دارد FMC Suba M4 را به‌عنوان اولین خودرو خانوادگی با ویژگی‌های لوکس و تشریفاتی به بازار ایران عرضه کند. این خودرو علاوه بر لوکس بودن به پیشرانه‌ای با قدرت 195 اسب بخار و گشتاور 285 نیوتن‌متر مجهز شده که قدرت تولید شده از آن نیز توسط گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودرو نسبت به رقبا بیشترین فضا را به سرنشینان خود ارائه می‌کند.

خودروهای لوکس فردا موتورز

سرنشینان در ردیف دوم و سوم این خودرو خانوادگی به قابلیت‌هایی چون سردکن، گرم‌کن، میز تاشویی و تنظیم برقی صندلی‌ها برخوردار خواهند شد. ضمن این‌که طراحان برای پشت سری سرنشینان ردیف دوم نیز از مدل فرست کلاس با قابلیت تنظیم زاویه عرضی استفاده کردند. سرنشینان ردیف سوم نیز از شارژر موبایل و پنل تهویه مستقل بهره می‌برند. علاوه بر این، طراحان این بخش را با چرم تزئین کردند که نمای لوکسی را به وجود آورده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*