عکس جدید گلکسی A54 و A34 سامسونگ

گلکسی A54 و A34 سامسونگ در عکس جدیدی خودنمایی کردند

عکس جدیدی از قاب جلویی دو گوشی میان‌رده گلکسی A54 و گلکسی A34 سامسونگ منتشر شده که تفاوت ظاهری این دو موبایل را به‌نمایش می‌گذارد.

سامسونگ خودش را آماده رونمایی از گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S23 در یکم فوریه (۱۲ بهمن ماه) می‌کند. اما غول کره‌ای به‌زودی از دو گوشی میان‌رده جذاب به نام‌های گلکسی A54 و A34 نیز رونمایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

بعد از گلکسی A54، حالا مشخصات فنی گلکسی A34 هم لو رفت

مثل هر سال، موفقیت سامسونگ در بازار گوشی‌های میان‌رده نشان می‌دهد که این کمپانی مسیر را به‌درستی طی می‌کند. اکنون هم غول کره‌ای در حال کار روی نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی A خودش است که ظاهراً در سه نسخه مختلف عرضه می‌شوند.

گلکسی A14، گلکسی A34 و گلکسی A54 نام این سه محصول مورد انتظار از سری گلکسی A است. البته قرار بود گران قیمت‌ترین عضو این خانواده، مدل گلکسی A74 باشد؛ ولی سامسونگ تصمیم گرفته آن را با نام گلکسی S22 FE وارد بازار کند. این تصمیم عقلانی هم به‌نظر می‌رسد. چرا که دو میان‌رده با ظاهر و امکاناتی یکسان، فقط باعث گیج شدن مشتریان می‌شود.

عکس جدید گلکسی A54 و A34 سامسونگ

عکس جدید گلکسی A54 و A34 سامسونگ

ایوان بلس، افشاگر بزرگ دنیای تکنولوژی عکس جدیدی از دو میان‌رده جذاب کمپانی سامسونگ، گوشی‌های گلکسی A54 و A34 را در حساب توییتر خودش منتشر کرده است. گرچه ما در این تصویر فقط قاب جلویی محصولات جدید سامسونگ را می‌توانیم ببینیم، اما افشاگران دیگری رندرهای مربوط به پنل پشتی این گوشی‌ها را نیز فاش کرده‌اند. این دو گوشی امسال ظاهری شبیه به سری گلکسی S23 خواهند داشت. ظاهری که ماژول دوربین از آن حذف شده و سنسورها مستقیماً روی قاب پشتی قرار خواهند گرفت.

خبر خوب اینکه سامسونگ یکی از سنسورهای دوربین ناکارآمد این گوشی‌ها را نیز حذف خواهد کرد تا غول کره‌ای مجبور به افزایش قیمت گوشی‌هایش نشود. اما نکته مثبت بزرگی که وجود دارد، شباهت زیاد ظاهری این دو میان‌رده با گوشی‌های پرچمداری است که کاربران علاقه‌مند باید نزدیک به ۱۰۰۰ دلار برای داشتن آن‌ها بپردازند.

به موضوع اصلی، این دو گوشی میان‌رده بازگردیم. تفاوت بزرگی که بین گوشی‌های گلکسی ای ۳۴ و ای ۵۴ وجود داشت، همچنان هم وجود دارد. دوربین سلفی مدل ارزان قیمت‌تر A34 درون یک بریدگی به شکل حرف U انگلیسی قرار دارد، در حالی که یک حفره گرد کوچک روی صفحه میزبان دوربین سلفی گوشی A54 است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*