مشخصات فنی گلکسی A34

بعد از گلکسی A54، حالا مشخصات فنی گلکسی A34 هم لو رفت

ساعاتی قبل مشخصات گوشی گلکسی A54 فاش شده بود و حالا نوبت به افشای مشخصات فنی گلکسی A34 سامسونگ، عضو ارزان قیمت‌تر این خانواده رسیده است.

سامسونگ مشغول کار روی نسل جدید گوشی‌های سری Galaxy A خودش است که هر یک از آن‌ها قشر خاصی از مردم جامعه را هدف می‌گیرند. گلکسی A14، گلکسی A24، گلکسی A34 و گلکسی A54 اعضای این خانواده هستند و مشخص نیست که آیا گلکسی A74 امسال عرضه شود یا خیر. چند ساعت پیش افشاگران مشخصات فنی گلکسی A54 را فاش کردند. حالا هم نوبت به افشای مشخصات فنی گلکسی A34، عضو خوش قیمت این خانواده رسیده است.

مشخصات فنی گلکسی A34

Yogesh Brar، این افشاگر قابل اعتماد می‌گوید که گوشی گلکسی ای ۳۴ سامسونگ مثل نسل قبلی خودش گوشی گلکسی A33 به یک نمایشگر AMOLED‌ فول اچ‌دی پلاس با نرخ رفرش ۹۰ هرتزی مجهز خواهد بود. همچنین یک حسگر اثر انگشت ارتقا یافته هم در زیر نمایشگر آن حضور خواهد داشت.

این گوشی به یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در جلوی قاب خودش مجهز است و در پشت قاب شاهد حضور دوربین سه‌گانه‌ای هستیم که از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر، سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو تشکیل می‌شود.

مشخصات فنی گلکسی A34

گوشی گلکسی ای ۳۴ فایوجی سامسونگ به‌صورت پیش‌فرض با آپدیت One UI 5 و اندروید ۱۳ گوگل عرضه می‌شود. در قلب تپنده آن هم چیپست اگزینوس ۱۲۸۰ حضور خواهد داشت. سامسونگ این میان‌رده را با ۶ یا ۸ گیگ رم و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی وارد بازار می‌کند. ظرفیت باتری آن ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از توان شارژ‌ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. اما از همه مهم‌تر، به‌لطف گواهی IP67 مقاومت خوبی در  برابر آب و گردوغبار خواهد داشت.

قیمت گلکسی ای ۳۴ چقدر خواهد بود؟

این افشاگر می‌گوید سامسونگ احتمالاً گوشی گلکسی A34 را با قیمت پایه ۲۹۹ دلاری وارد بازار کند. بی‌شک این مدل، یکی از پرفروش‌ترین میان‌رده‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۳ لقب خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*