مشخصات فنی گلکسی A54 سامسونگ

مشخصات فنی گلکسی A54 سامسونگ فاش شد؛ جذاب‌ترین میان‌رده سال!

یک افشاگر مطرح با قطعیت در مورد مشخصات فنی گلکسی A54 سامسونگ صحبت می‌کند. گلکسی ای ۵۴ می‌تواند جذاب‌ترین گوشی میان‌رده سال ۲۰۲۳ باشد.

گوشی‌های سری Galaxy A5x یکی از محبوب‌ترین میان‌رده‌های سامسونگ هستند که باتری‌هایی بزرگ، مقاومت بدنه در برابر آب و نمایشگرهای باکیفیتی را ارائه می‌کنند. پیش از این رندرهایی از گوشی گلکسی A54 که نسل بعدی این گوشی‌ها است به بیرون درز پیدا کرده بود. حالا برای نخستین بار شاهد انتشار مشخصات فنی گلکسی A54 سامسونگ هستیم.

یکی از افشاگران حوزه فناوری که Yogesh Brar نام دارد، در توییتی مشخصات فنی گوشی گلکسی ای ۵۴ را منتشر کرده که خبر از یک ارتقا بزرگ در این دیوایس می‌دهد. او می‌گوید گوشی جدید سامسونگ به چیپست معرفی نشده Exynos 1380 سامسونگ مجهز خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

طراحی سامسونگ گلکسی A54 کپی برابر اصل گلکسی S23 + مشخصات فنی

هنوز هیچ بحث رسمی درباره این چیپست نشده، اما سایت بنچمارک‌گیری گیک‌بنچ نشان می‌دهد که این تراشه از ۴ هسته قدرتمند و ۴ هسته کوچک‌تر قدرت می‌گیرد. این پیشرفت بزرگی نسبت به نسل قبلی، چیپست اگزینوس ۱۲۸۰ است که ۲ هسته بزرگ و ۶ هسته کوچک داشت. البته ما به‌طور کامل نمی‌توانیم این اطلاعات را باور کنیم. تجربه ثابت کرده تقلب کردن در گیک‌بنچ آسان است.

مشخصات فنی گلکسی A54 سامسونگ

به هر ترتیب، این افشاگر می‌گوید که میان‌رده محبوب بعدی سامسونگ به چنین مشخصاتی مجهز است. یک نمایشگر ۶.۴ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی، ۶ تا ۸ گیگ رم، ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی، یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۲۵ وات، گواهی ضد آب IP67 و سیستم عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری One UI 5.

Brar همچنین ادعا می‌کند که این گوشی به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (با لرزشگیر اپتیکال تصویر)، یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی نامشخص مجهز است. در مقایسه با آن، گوشی گلکسی A53 به سیستم دوربین چهارگانه‌ای مجهز بود که دو سنسور ۵ مگاپیکسلی جزوی از آن‌ها بودند. بنابراین یکی از این دو سنسور ۵ مگاپیکسلی از روی گوشی A54 سامسونگ حذف خواهد شد. ما امیدواریم سنسوری که از روی این گوشی حذف می‌شود، به جای سنسور اولترا واید، سنسور کم اثر ماکرو باشد.

چند روز پیش هم یک وب‌سایت مطرح حوزه دیجیتال مدعی شد که گوشی گلکسی ای ۵۴ در رنگ‌های مشکی، بنفش، سفید و سبز/زرد وارد بازار می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*