مانیتور گیمینگ inzone m3 سونی

مانیتور گیمینگ سونی InZone M3 با قیمت رقابتی وارد نمایشگاه CES 2023 شد

مانیتور گیمینگ 27 اینچ سونی InZone M3 با مشخصاتی نظیر نرخ رفرش 240 هرتزی و وضوح فول اچ‌دی طی رویداد CES 2023 رونمایی شد.

چند ماه پس از عرضه مانیتور 899 دلاری InZone M9 توسط سونی، نسخه 1080P این نمایشگر نیز در رویداد CES 2023 به روی صحنه آمد. تنها تفاوت موجود میان مانیتور جدید و سری M9، کاهش رزولوشن و هم‌چنین عدم پشتیبانی از فناوری “Full-array local dimming” (کمرنگ‌سازی محلی با آرایه کامل) است.

مانیتور گیمینگ InZone M3 سونی با ابعاد 27 اینچی، قیمت 529 دلاری و طراحی مطابق با PS5 عرضه می‌شود و اکنون در برخی از مناطق در دسترس است. بزرگ‌ترین تفاوت سری M3 با نسخه پیش‌تر عرضه شده M9، کاهش رزولوشن پنل IPS از 4K به 1080p است. این مانیتور هم‌چنین فاقد ویژگی کمرنگ‌سازی محلی با آرایه کامل است که به صفحه نمایش سری InZone M3 کنتراست فوق‌العاده‌ای را به‌ویژه در حین پخش محتوای HDR می‌بخشد.

مانیتور گیمینگ سونی

مانیتور InZone M3 هم‌چنین از فناوری DisplayHDR 400 برای کامپیوترهای شخصی بهره می‌برد و از HDR10 و HLG نیز پشتیبانی می‌کند. اگرچه این نمایشگر 1080p با نمونه‌های QHD تقریبا در یک سطح قیمتی قرار دارد، اما M3 به‌لطف نرخ رفرش 240 هرتزی، حالت تاخیر کم خودکار و نرخ نوسازی متغیر برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X/S و رایانه‌های شخصی هم‌چنان حرف‌های زیادی را برای گفتن دارد.

این مانیتور از اتصال‌های چندگانه از طریق درگاه دیسپلی‌پورت، HDMI 2.1 و USB-C پشتیبانی می‌کند. به‌لطف سوئیچ خودکار KMV آن، می‌توانید دو رایانه شخصی را با استفاده از یک ماوس و کیبورد مشترک کنترل کنید. مانیتور گیمینگ InZone M3 سونی هم‌چنین از پایه دیواری نیز پشتیبانی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*