باریکترین لپ تاپ گیمینگ جهان - الین ویر x14

الین ویر از قدرتمندترین و باریکترین لپ تاپ گیمینگ جهان رونمایی کرد

کمپانی الین ویر از قدرتمندترین و باریکترین لپ تاپ گیمینگ جهان رونمایی کرد. Alienware x14 و x16 و m18 سه لپ تاپ گیمینگ جدید این شرکت هستند.

شرکت کامپیوترسازی آمریکایی الین ویر با حضور در نمایشگاه CES 2023 لاس وگاس از چهار لپ تاپ جدید رونمایی کرد که یکی از آن‌ها، باریکترین لپ تاپ گیمینگ جهان (البته ۱۴ اینچی) است. همه این لپ تاپ‌های جدید به آخرین نسل پردازنده‌های اینتل و AMD و کارت‌های گرافیک کمپانی انویدیا مجهز هستند. همچنین از نسخه ارتقا یافته فریمورک طراحی Legend شرکت الین ویر بهره می‌برد.

لپ تاپ الین ویر x14

فریمورک Legend 3.0 تغییراتی را در طراحی ایجاد می‌کند. مهم‌ترین تغییر آن مربوط به مسطح کردن قاب پشتی برای آسان‌تر کردن حمل دستگاه و ارتقا دماغه لپ تاپ برای باز کردن آسان‌تر صفحه نمایش است. به این‌ها باید خنک‌کنندگی بهتر و راحتی هنگام استفاده از لپ تاپ را هم اضافه کرد. لپ تاپ های جدید Alienware از نمایشگرهایی با نسبت بلند ۱۶ به ۱۰ بهره می‌برند، از دالبی اتموس و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کنند و به وب‌کم‌های Full HD و یک متریال جدید حرارتی که دفع حرارت CPU و GPU مجهز شده‌اند.

دومین نسل لپ تاپ الین ویر x14، باریکترین لپ تاپ گیمینگ جهان با نمایشگر ۱۴ اینچی است. این نمایشگر رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی و نرخ رفرش ۱۶۵ هرتزی دارد و پوشش ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی P3 را ارائه می‌کند. الین ویر ایکس ۱۴ زمستان امسال با قیمت پایه ۱،۷۹۹ دلاری وارد بازار می‌شود.

باریکترین لپ تاپ گیمینگ جهان - الین ویر x14

لپ تاپ الین ویر x14

این لپ تاپ یک نسخه ۱۶ اینچی به نام الین ویر x16 هم دارد که توان بیشتر و ابعاد بزرگ‌تری را ارائه می‌کند. این نسخه هم با قیمت پایه ۲،۱۴۹ دلاری عرضه می‌شود.

سازنده آمریکایی برای گیمرهایی که به لپ تاپ بزرگ‌تری احتیاج دارند هم نسل جدید لپ تاپ ۱۸ اینچی m18 را با پردازنده‌های Intel یا AMD و کارت‌های گرافیک Nvidia یا Radeon رونمایی کرده است.

لپ تاپ الین ویر m18

لپ تاپ الین ویر m18

ام ۱۸ یک لپ تاپ با کیبورد فول سایز و ردیف عددی است که از کلیدهای مکانیکی Cherry MX بهره می‌برد و به اسلات دوگانه رم DDR5 SO-DIMM قابل تعویض توسط کاربر و تا ۹ ترابایت حافظه داخلی مجهز است. نمایشگر این لپ تاپ یا ۱۶۵ هرتزی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی یا ۴۸۰ هرتزی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی است. این لپ تاپ با قیمت پایه ۲،۰۹۹ دلاری وارد بازار می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*