جیلی ژینگروی L

جیلی ژینگروی L ، سدان دوست داشتنی جدید چینی ها معرفی شد

جیلی ژینگروی L با طراحی ظاهری جذاب معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانان سدان چینی Geely Xingrui L آشنا می‌شویم.

شرکت جیلی در سال 2020 سدان ژینگروی را بر پایه پلتفرم CMA تولید و روانه بازار کرد. این خودرو تا آگوست سال 2023 به آمار فروش 69 هزار و 451 دستگاهی دست پیدا کرد و توانست موفقیت‌های زیادی را برای این خودروساز به همراه داشته باشد.

در همین راستا جیلی اکنون نسخه جدیدی از آن را با پیشرانه جدید و ظاهری جذاب‌تر به نام ژینگروی L معرفی کرده تا بتواند نگاه مشتریان بیشتری را جلب کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز قصد داریم شما را با جزئیات طراحی و مشخصات فنی سدان جذاب جیلی ژینگروی L  آشنا کنیم.

بخش طراحی جیلی ژینگروی L 

جیلی ژینگروی L

جیلی طول و عرض ژینگروی L را نسبت به مدل فعلی افزایش داده است. این خودرو اکنون دارای 4825 میلی‌متر طول، 1880 میلی‌متر عرض، 1469 میلی‌متر ارتفاع و 2800 میلی‌متر فاصله محوری است. این خودرو در بخش طراحی ظاهری نیز تغییرات جزئی را تجربه کرده است.

جیلی ژینگروی L

در نمای جلو شاهد استفاده از نوارهای تزئینی کرومی عمودی برای تزئین جلوپنجره هستیم. لوگوی جیلی نیز روی جلوپنجره دارای پس زمینه سفید بوده و طراحان در نمای عقب نیز چراغ‌های عقب به هم پیوسته را در نظر گرفتند.

جیلی ژینگروی L

طراحان با استفاده از رنگ‌های سفید و بنفش توانستند فضای داخلی را جذاب‌تر از قبل کنند. از سایر ویژگی‌های کابین این خودرو می‌توان به فرمان چهارشاخه با کف تخت، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی عمودی و پشت آمپر دیجیتالی باریک 10.25 اینچی LCD اشاره کرد.

مشخصات فنی ژینگروی ال

Geely Xingrui L

ژینگروی L  به یک پیشرانه برقی و یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر مجهز شده که در مجموع می‌تواند قدرتی برابر با 163 اسب بخار و گشتاور 255 نیوتن‌متر را تولید کنند. در حاضر اطلاعات فنی بیشتری از این خودرو منتشر نشده است. ضمن این‌که این سدان چینی احتمالا با قیمت پایه 16 هزار و 400 به مشتریان عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*