تست سقوط آیفون 15 پرو مکس

تماشا کنید: تست سقوط آیفون 15 پرو مکس در برابر گلکسی اس 23 اولترا

در ویدیوی امروز گجت نیوز، می‌خواهیم تست سقوط از ارتفاع گوشی های آیفون 15 پرو مکس اپل و گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ را با یکدیگر مقایسه کنیم.

چندی پیش اپل از گوشی های سری آیفون 15 رونمایی و آنها را به بازار عرضه کرد. آیفون 15 پرو مکس به‌عنوان گران‌ترین و قدرتمندترین گوشی اپل، در روزهای اخیر سروصدای زیادی به پا کرده و هر روز در اخبار تکنولوژی می‌خوانیم که خریداران از ایرادهای این گوشی به ستوه آمده‌اند؛ از داغ کردن بیش از حد گرفته تا باد کردن باتری و حتی مشکلاتی که بدنه تیتانیومی آن دارد. اما فکر می‌کنید این گوشی در تست سقوط چه عملکردی از خود نشان می‌دهد و آیا در سقوط از ارتفاع می‌تواند جان سالم به در ببرد؟

در سوی مقابل، گلکسی اس 23 اولترا، پرچمدار قدرتمند سامسونگ را داریم که اصلی‌ترین رقیب آیفون 15 پرو مکس محسوب می‌شود. پیش از این ویدیوهای مختلفی از تست مقاومت و دوام گلکسی اس 23 اولترا منتشر شده بود، اما حالا می‌خواهیم عملکرد آن در سقوط از ارتفاع را با iPhone 15 Pro Max مقایسه کنیم. در ادامه می‌توانید ویدیوی تست سقوط از ارتفاع iPhone 15 Pro Max و Galaxy S23 Ultra را مشاهده کنید:

ویدیوی تست سقوط آیفون 15 پرو مکس و گلکسی اس 23 اولترا

نظر شما درباره این ویدیو چیست؟ شما فکر می‌کردید کدام گوشی در سقوط از ارتفاع، مقاومت بیشتری از خود نشان دهد؟ در مجموع، گوشی گلکسی اس 23 اولترا را گوشی بهتری می‌دانید یا آیفون 15 پرو مکس اپل؟ نظر خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*