فروش آیفون 14

فروش آیفون 14 و 15 در ایران ممنوع شد؟!

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با ارسال بخشنامه‌ای به دبیر کمیسیون نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان تهران خواستار برخورد با فروش آیفون 14 و آیفون 15 شد.

از آنجایی که واردات قانونی آیفون 14 و آیفون 15 در تمام رویه‌های مسافری و پستی ممنوع است، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به‌تازگی بخشنامه‌ای را به دبیر کمیسیون نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان تهران ارسال کرد و طی آن خواستار برخورد با عرضه این دو گوشی از شرکت اپل شد.

ممنوعیت فروش آیفون 14 و 15 در ایران

فروش آیفون 14

متن بخشنامه جدید ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز که بر ممنوعیت فروش iPhone 14 و iPhone 15 تاکید دارد، به شرح زیر است:

احتراما پیرو سیاست‌های متخذه در ستاد مرکزی و جلسات هماهنگی به‌عمل آمده قبلی مقتضی است با فوریت نسبت به هماهنگی اقدام برای برخورد با عرضه تلفن همراه آیفون 14 و بالاتر از نشان تجاری اپل و دانگل‌های آیکاس در سطح عرضه و محل‌های عمده دپو در نقاط شناسایی شده توسط کمیته اطلاعات و شناسایی قرارگاه و هماهنگی فراجا و صمت استان اقدام نمایید و نتایج به قرارگاه مرکزی منعکس گردد.

گفتنی است طبق این بخشنامه با عرضه دانگل‌های آیکاس نیز برخورد خواهد شد. در واقع دانگل‌ها ابزاری برای دریافت آنتن از شبکه‌های ارتباطی با آیفون 14 و 15 بوده که امکان برقراری ارتباط با دیگران بدون نیاز به رجیستری را فراهم می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*