لپ‌تاپ گیمینگ MSI Katana 15

بررسی لپ تاپ گیمینگ MSI Katana 15

در این ویدیو به بررسی لپ تاپ گیمینگ MSI Katana 15 پرداخته‌ایم؛ لپ تاپ زیبا و قدرتمندی که پاسخگوی اغلب نیازهای کاربران خواهد بود.

لپ تاپ های گیمینگ در سراسر جهان و خصوصا بازار ایران گزینه‌های محبوب و پرفروشی هستند؛ زیرا کاربران علاوه‌بر تجربه بازی‌های جدید با کیفیتی مناسب می‌توانند پروژه‌های تدوینی خود را هم با این لپ تاپ ها انجام دهند و برای رسیدگی به امور روزانه‌شان نیز مشکلی نخواهند داشت. در نتیجه این لپ تاپ تاپ ها به محصولات همه‌کاره‌ای تبدیل می‌شوند که برخی از آن‌ها به خاطر قیمت اقتصادی که دارند در بازار بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند و لپ تاپ گیمینگ MSI Katana 15 یکی از مواردی است که احتمالا طی ماه‌های آتی جایگاه ویژه‌ای میان بازیکنان ایرانی پیدا خواهد کرد.

کمپانی MSI طی سال‌های اخیر سعی داشته در بازه‌های قیمتی متفاوت لپ تاپ های مناسبی برای گیمرها تولید کند و سری کاتانا 15 جدیدترین محصول تایوانی‌ها در بازه قیمتی 75 تا 80 میلیون تومان است که سخت‌افزار چشمگیری دارد. این لپ تاپ از کارت گرافیک قدرتمند RTX 4050 6G، پردازنده اینتل 13620H – i7و 16 گیگابایت رم DDR5 بهره می‌برد.

باتری کاتانا 15 در استفاده‌های سنگین و نیمه‌سنگین مانند تدوین با پریمیر یا تجربه بازی‌ها در حدود 6 تا 7 ساعت دوام می‌آورد که واقعا خوب و راضی کننده است. همچنین شارژر ۱۲۰ واتی داخل کارتن دستگاه وجود دارد که سرعت شارژ عالی به شما می‌دهد. طراحی مینیمال و جذاب و اسپیکرهای با کیفیت از دیگر ویژگی‌های مثبت این لپ تاپ هستند.

نظر شما دباره این لپ تاپ گیمینگ MSI چیست؟ آیا به خرید آن فکر می‌کنید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*