هیوندای وارداتی

چهار مدل هیوندای وارداتی هفته آینده در سامانه یکپارچه عرضه می‌شود

چهار مدل هیوندای وارداتی هفته آینده در سامانه یکپارچه عرضه می‌شود؛ اما کدام خودرو Hyundai به بازار ایران عرضه خواهد شد؟

طی هفته آینده 8 خودرو وارداتی از طریق سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی به مشتریان عرضه خواهد شد. در همین راستا اکنون خبرها حاکی از آن است که 4 مدل هیوندای نیز از طریق این سامانه به فروش خواهند رسید. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با این خودروهای وارداتی هیوندای آشنا خواهیم شد.

عرضه چهار مدل هیوندای وارداتی از هفته آینده

شرکت KTL به‌عنوان شرکت واردکننده محصولات هیوندای به بازار ایران قصد دارد 4 مدل از خودروهای این برند کره‌ای یعنی هیوندای توسان، کنا، النترا و کرتا را از طریق سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی به مشتریان عرضه کند.

در این طرح در حال حاضر فقط دارندگان اولویت در این سامانه، امکان پیش خرید خودروهای هیوندای را خواهند داشت. در این طرح 1000 دستگاه از محصولات هیوندای با موعد تحویل 60 روزه به مشتریان عرضه می‌شود. البته قیمت قطعی این خودروها در حال حاضر مشخص نشده و اگر در زمان شروع ثبت نام نیز سازمان حمایت قیمت مصوب را تعیین نکند، مشتریان می‌توانند به‌شکل علی‌الحساب فرایند پیش‌خرید را انجام دهند.

گفتنی است شرکت‌های پارسیان موتور، سایپا، کوشا خودرو و KTL طرح عرضه خودروهای وارداتی فیات 500، چانگان CS55 پلاس، چانگان CS35 پلاس، کیا سلتوس، هیوندی کنا، هیوندای توسان، هیوندای النترا، هیوندای کرتا را در دستور کار خود قرار دادند و طی هفته آینده آنها را به بازار عرضه خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*