ردیاب SmartTag2 سامسونگ

ردیاب SmartTag 2 سامسونگ با طراحی جدید و عمر باتری بهتر رونمایی شد

ردیابت SmartTag 2 سامسونگ با قیمت مناسب، طراحی جدید، عمر باتری طولانی و یک حلقه نگهدارنده برای اتصال آسان به دستگاه‌های مختلف شما معرفی شد.

سامسونگ به‌همراه محصولات اقتصادی و مدرن خانواده FE خودش مثل گوشی گلکسی S23 FE و تبلت‌های سری گلکسی تب S9 FE که طی دو روز گذشته رونمایی شدند، از دومین نسل ردیاب خودش نیز رونمایی کرد. ردیاب SmartTag 2 سامسونگ از استحکام بالاتر، شارژدهی بیشتر و طراحی چشم‌نوازتری برخوردار است. داخل بدنه این گجت هم یک حلقه فلزی گنجانده شده که از آن می‌توانید در موارد مختلفی استفاده کنید.

همه‌چیز درباره ردیاب SmartTag 2 سامسونگ

ردیاب SmartTag2 سامسونگ

یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌های جدید ردیاب سامسونگ که رقیب ردیاب ایرتگ اپل هم هست، گزینه‌ای به‌نام “Lost Mode” است. صاحب این دیوایس می‌تواند اطلاعات تماس خودش را در جایی داخل این دیوایس بگنجاند تا هر زمانی که گم شد و کسی او را پیدا کرد، با استفاده از کیت NFC روی گوشی خود بتواند با آن تماس بگیرد.

قابلیت جدید دیگر “Compass View” نام دارد که می‌تواند جهت حرکت یا قرار گرفتن وسایلی که تگ روی آن‌ها نصب شده را هم به‌طور کاملا دقیقی نشان دهد. البته این قابلیت فقط با دستگاه‌های مجهز به UWB مثل سری گوشی‌های گلکسی اس اولترا کار می‌کند.

حالت جدید “Power Saving Mode” نیز می‌تواند عمر باتری دستگاه را تا ۷۰۰ روز افزایش دهد که دو برابر نسل گذشته است. البته اگر در حالت نرمال هم از این گجت استفاده کنید، تا ۵۰۰ روز شارژدهی دارد که باز هم ۵۰ درصد شارژ بیشتری نسبت به گذشته است. سامسونگ مشخص نکرده که محورهای حالت ذخیره انرژی در این ردیاب کوچک کدام قابلیت‌ها هستند، اما گفته که می‌تواند فعال کردن آن برای اکثر افراد مفید باشد.

اپلیکیشن SmartThings Find نیز به‌همراه ردیاب جدید سامسونگ بروزرسانی شده و حالا نقشه کامل را با یک رابط کاربری جدید روی صفحه گوشی کاربر به‌نمایش می‌گذارد. اگر هم روی گوشی و هم این دستگاه از یک اکانت سامسونگ مشابه استفاده کنید، این دیوایس می‌تواند به‌صورت خودکار با گوشی شما همگام‌سازی شود. همچنین اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد با استفاده از دوربین گوشی و فناوری‌هایی مثل بلوتوث و واقعیت مجازی، گوشی‌تان را پیدا کنید.

سامسونگ همچنین روی محافظت از حریم خصوصی کاربران گلکسی اسمارت تگ ۲ نیز کار کرده است. به‌طور مثال اگر یک دستگاه اسمارت تگ نامشخصی شما را دنبال کند، اپلیکیشن SmartThings Find هشداری را برای شما می‌فرستد و شما را از این موضوع مطلع می‌کند.

قیمت ردیاب سامسونگ گلکسی اسمارت تگ ۲

نسل اول این ردیاب با استقبال خوب کاربران مواجه شد. همین غول کره‌ای را وا داشت تا بخواهد نسل دوم آن را هم توسعه ببخشد. این محصول از پاییز امسال با قیمت ۳۰ دلاری به بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*