اپل ایرتگ

اپل ایرتگ – Apple AirTag سرانجام با قیمت ۲۹ دلار معرفی شد

اپل ایرتگ – Apple AirTag سزانجام پس از مدت ها شایعه، با بند مخصوص شرکت هرمس و گواهی IP67 با قیمت ۲۹ دلار معرفی شد.

اپل بالاخره به طور رسمی از تگ های ردیاب خود با نام اپل ایرتگ – Apple AirTag رونمایی کرد. این دستگاه ردیاب که مدت ها شایعات مربوط به آن در اینترنت منتشر شده بود، همانند نمونه رقیب خود یعنی Tile از شبکه Find My پشتیبانی می کند. این دانگل ۲۹ دلاری را می توان با استفاده از  آیفون ردیابی کرد و جوری طراحی شده است که به راحتی به کلید ها، حیوانات خانگی، کیف ها و هر چیز دیگری متصل شود.

اپل ایرتگ

اپل ایرتگ یک دستگاه دایره ای شکل است که توانسته گواهی IP67 را به دست آورد که یعنی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. کاربران همچنین می تواند اپل ایرتگ را با با یک پیام یا ایموجی دلخواه که با لیزر بر روی بدنه ساخته شده از فولاد ضد زنگ آن حک خواهد شد، شخصی سازی کنند. داخل این ردیاب یک باتری قابل تعویض توسط کاربر قرار دارد.

راه های دیگری نیز برای وصل کردن ایرتگ به یک کیف یا مثلا دسته کلید هست. اپل در یک همکاری مشترک با هرمس بندهای چرمی به خصوصی را برای محصول خود ارائه کرده است.

اپل ایرتگ

شبکه Find My اخیرا به محصولات شخص ثالث، از جمله دانگل های ردیاب شخص ثالث، اجازه دسترسی داده است و از آنجایی که اپل نیز API محصول خود را در اختیار سایر تولیدکنندگان قرار داده است، می توان مثلا دوچرخه های برقی ون موف (VanMoof) را با استفاده از شبکه Find My ردیابی کرد.

در رابطه با مکان یابی ایرتگ باید گفت که از سیستمی به نام Precision Finding استفاده می کند. اپل ایرتگ از چیپ U1 که از موقعیت یابی جهت دار پشتیبانی می کند،‌ بهره می برد. این چیپ در دستگاه های اخیر اپل همچون آیفون ۱۲ مورد استفاده قرار گرفته است و از اطلاعات دوربین،‌ شتاب سنج و ژیروسکوپ استفاده می کند.

اپل ایرتگ

برنامه Find My نه تنها فاصله شما با اپل ایرتگ را نشان می دهد بلکه شما را به جهتی که ایرتگ قرار دارد نیز راهنمایی می کند. همانند آیفون یا آیپد شما همچنین می توانید با استفاده از برنامه Find My ایرتگ خود را به صدا در آورده و پیدا کنید.

ایرتگ از روز جمعه برای پیش خرید آماده خواهد بود و از ده روز دیگر در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. قیمت این ردیاب ۲۹ دلار خواهد بود و قیمت بسته ۴ تایی آن نیز ۹۹ دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*