اپل تی وی

نسل جدید اپل تی وی با طراحی مجدد ریموت کنترل رونمایی شد

سرانجام اپل، از نسل جدید اپل تی وی با طراحی مجدد در بخش ریموت کنترل رونمایی کرد. در ادامه با معرفی مشخصات Apple TV 4K همراه گجت نیوز باشید.

نسل جدید اپل تی وی، با مشخصات جدید و متناسب با سال 2021، رونمایی شد. نام دستگاه نسبت به نسل قبلی تغییری نداشته اما تفاوت اصلی، در تراشه آن است که در نسل جدید شاهد به کار گیری چیپست A12 Bionic جدید هستیم و همین موضوع به قابلیت‌های جدیدی نیز در محصول اپل، ختم شده است. پشتیبانی از AirPlay با نرخ فریم HDR (بالاتر از آیفون 12 پرو) نیز دیگر ویژگی جذاب این محصول است. علاوه بر این‌ها، ریموت تلویزیون بازطراحی شده است.

 اپل تی وی

این محصول، ریموت کنترلی دارد که نسبت به نسل قبلی، قابلیت‌هایش بسیار افزایش یافته است. ریموت جدید، دارای دکمه‌های خاموش روشن، یک کلید دایره‌ای شکل با قابلیت‌های مهم و اصلی، دکمه عقب، دکمه تلویزیون، دکمه پخش/مکث، دکمه قطع صدا و کلید volume rocker است. همچنین دکمه‌ای نیز برای سیری در گوشه قرار گرفته است و به همین علت، حداقل شاهد یک میکروفون در این ریموت خواهیم بود.

مدل 2021 محصول Apple TV 4K، دارای دو نسخه خواهد بود. نخست نسخه‌ای با حافظه 32 گیگابایتی و برچسب قیمتی 179 دلاری و دوم، نسخه‌ای با 64 گیگابایت حافظه و قیمت 199 دلار. اپل تی وی

به نظر نمی‌رسد نرم افزار اپل تی وی بعد از معرفی این محصول تغییر خاصی بکند ولی بهبودهایی مانند بهره بردن از سنسور نور آیفون برای بهبود طیف‌های رنگی تلویزیون را شاهد خواهیم بود.

تا پایان ماه آوریل، یعنی همین چند روز دیگر، این محصول را در فروشگاه‌های جهانی اپل می‌توانید خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*