تست سوپرکار پلاگین هیبرید لامبورگینی روئلتو - Revuelto در پیست

تماشا کنید؛ روئلتو، سوپرکار 1001 اسب بخاری جدید لامبورگینی در پیست غوغا به پا می‌کند

لامبورگینی ویدیویی از تست سوپرکار هیبرید روئلتو در پیست منتشر کرد. این ویدیو گوشه‌ای از توان فوق‌العاده بالای Revuelto را به نمایش می‌گذارد.

لامبورگینی مثل خودروسازان دیگر، خصوصاً کمپانی‌های تولیدکننده سوپرکار برای آینده تمام الکتریکی خود آماده می‌شود. در آغاز همین مسیر هم «روئلتو» (Revuelto) را به‌عنوان اولین سوپرکار پلاگین هیبرید خود به بازار معرفی کرد و مدتی قبل از کانسپت الکتریکی «لانزادور» (Lanzador) پرده برداشت که به‌جز قوای محرکه تمام الکتریکی، طراحی خاصی دارد. حالا اگر فکر می‌کنید با پا گذاشتن لامبورگینی به دنیای اتومبیل‌های الکتریکی باید با هیجان وصف‌نشدنیِ پشت فرمان سوپر اسپرت‌های بنزین‌سوز خداحافظی کرد، ویدیو جدید لامبورگینی روئلتو در پیست شما را به فکر تجدید نظر می‌اندازد.

تست سوپرکار پلاگین هیبرید لامبورگینی روئلتو در پیست

تست سوپرکار پلاگین هیبرید لامبورگینی روئلتو - Revuelto در پیست

به‌عنوان بخشی از جدیدترین اخبار خودرو، در ویدیو جدیدی که خودروساز ایتالیایی لامبورگینی از طریق کانال یوتیوب خود منتشر کرده، روئلتو در پیست اتودرمو پیرو تاروفیِ ایتالیا به نمایش گذاشته شده است. از همان ابتدا هم صدای گوش‌نواز اگزوز این خودرو سوپر اسپرت پلاگین هیبرید خبر از این می‌دهد که کماکان با همان لامبورگینیِ همیشگی مواجه‌ایم.

لامبورگینی روئلتو برای تامین قوای محرکه خود از یک پیشرانه 6.5 لیتری V12 و 3 موتور الکتریکی بهره می‌برد. خود موتور 12 سیلندر این سوپرکار به تنهایی توانایی تولید قدرت 814 اسب بخار و گشتاور حدود 740 نیومتر را دارد و با قرارگیری موتورهای الکتریکی در کنار آن، مجموع خروجی به 1001 اسب بخار می‌رسد. با اتکا به این پیشرانه، روئلتو می‌تواند ظرف 2.5 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد و برای دستیابی به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت هم به 7 ثانیه زمان نیاز دارد. برای کنترل این سرعت فوق‌العاده بالا المان‌های آیرودینامیکی فعال و ترمزهای 10 پیستونی جلو به کمک می‌آیند.

در نهایت باید ذکر کرد که Revuelto، جایگزین سوپرکار 12 سیلندر قبلی لامبورگینی یعنی اونتادور، در سه‌ماهه آخر سال 2023 به عرضه میرسد. نظر شما کاربران گجت نیوز درباره اولین سوپرکار هیبرید این خودروساز ایتالیایی چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*