چانگان کیوآن A07

لیفت بک جذاب چانگان کیوآن A07 به بازار چین آمد+ عکس و مشخصات

چانگان کیوآن A07 به‌عنوان سدان لیفت بک جدید چانگان به بازار چین عرضه شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Changan Qiyuan A07 آشنا می‌شویم.

شرکت چانگان به‌صورت رسمی سدان لیفت بک چانگان کیوآن A07 را در دو مدل تمام برقی و برد بلند به بازار چین عرضه کرد. مشتریان می‌توانند مدل تمام برقی این خودرو را بسته به سطح امکانات با قیمت 22 هزار و 800 تا 24 هزار و 200 دلار خریداری کنند. همچنین برای خرید نسخه برد بلند آن نیز بسته به امکانات باید بین 21 هزار و 300 تا 24 هزار دلار هزینه کرد.

معرفی چانگان کیوآن A07

چانگان کیوآن A07

کیوآن – Qiyuan به‌عنوان برند جدید چانگان با تمرکز برای خودروهای الکتریکی تاسیس شده است و A07 به‌عنوان اولین محصول آن به‌شمار می‌رود. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات چانگان کیوآن A07 آشنا خواهیم شد.

بخش طراحی بیرونی

چانگان کیوآن A07

کیوآن A07 بر پایه پلتفرم EPA1 چانگان توسعه پیدا کرده و در ردیف سدان‌های سایز متوسط ​​تا بزرگ قرار می‌گیرد. این خودرو دارای 4905 میلی‌متر طول، 1910 میلی‌متر عرض و 1480 میلی‌متر ارتفاع است. همچنین فاصله محوری آن نیز به 2900 میلی‌متر می‌رسد.

چانگان کیوآن A07

چانگان کیوآن A07 دارای طراحی فست بک بوده و در صندوق عقب آن همراه با شیشه عقب به بالا باز خواهد شد. این سدان چینی بسته به مدل به تایرهای پنج‌پره و لاستیک‌های 225/55 R18 یا 245/45 R19 مجهز شده که به‌همراه دستگیره‌های در مخفی نمای اسپرتی را به‌وجود می‌آورند.

چانگان کیوآن A07

طراحان در نمای جلو با یک نوار LED که در سرتاسر عرض خودرو قرار گرفته توانستند نمای مدرنی را به‌وجود آورند. لوگو برند Qiyuan که شامل دو عدد 1 و یک 0 است نیز در نمای جلو خودنمایی می‌کند.

بخش طراحی داخلی

در کابین این خودرو نیز شاهد طراحی ساده و در عین حال مدرن هستیم. در وسط داشبورد یک نمایشگر مرکزی شناور 15.4 اینچی با رزولوشن 2.5k و فرمان دو پره پایین تخت به‌چشم می‌خورد. طراحان با نورپردازی‌ها به‌ویژه چراغ‌هایی که دور تا دور کابین قرار گرفته توانستند نمای جذابی را در بخش داخلی این سدان به‌وجود بیاورند.

چانگان کیوآن A07

همچنین با صفحه‌نمایش مرکزی این خودرو می‌توان تمام امکانات خودرو را تنظیم کرد و به همین دلیل تعداد دکمه‌های فیزیکی در این خودرو به‌میزان چشمگیری کاهش پیدا کرده است.

علاوه بر این، طراحان برای این خودرو به‌جای صفحه‌آمپر سنتی از هدآپ دیسپلی مبتنی بر واقعیت افزوده استفاده کردند که امکان ناوبری واقعیت افزوده روی شیشه جلو را نیز به‌همراه دارد. سیستم صوتی این خودرو نیز به‌طور کلی متشکل از 16 بلندگو بوده که البته دو بلندگو هدست در بالای صندلی راننده تعبیه نیز شده است.

Changan Qiyuan A07

«فضای غوطه‌وری 5 حسی» یکی دیگر از قابلیت‌های برجسته کابین این خودرو محسوب می‌شود که حالت‌های استراحت (خواب + مدیتیشن)، حالت تماشای فیلم، حالت آواز خواندن و حالت طراوت را به همراه دارد. برای مثال حالت خواب شرایط خواب را فراهم کرده و حالت مدیتشن نیز باعث ایجاد شرایطی برای کاهش استرس خواهد شد.

مشخصات فنی چانگان کیوآن A07

هر دو نسخه این خودرو شامل نسخه برقی خالص و برد بلند از طرح‌بندی دیفرانسیل عقب بهره می‌برند. نسخه بردبلند این خودرو به یک موتور 1.5 لیتری تنفس با قدرت 70 کیلووات (94 اسب بخار) و پیشرانه برقی در عقب با قدرت 160 کیلووات (214 اسب بخار) مجهز شده است.

Changan Qiyuan A07

نسخه دوربلند با چنین پیشرانه‌هایی می‌تواند ظرف مدت 7.8 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. این نسخه در حالت تمام برقی طبق معیارهای CLTC قادر است با شارژ کامل حدود 200 کیلومتر را بپیماید، اما در مجموع برد کلی آن حدود 1200 کیلومتر خواهد بود.

Changan Qiyuan A07

نسخه برقی خالص این خودرو نیز به یک موتور الکتریکی در عقب با حداکثر قدرت 190 کیلووات (254 اسب بخار) و حداکثر گشتاور 320 نیوتن‌متر مجهز شده است. این نسخه ظرف مدت 5.9 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند و طبق معیار CLTC نیز می‌تواند مسافتی برابر با 515 کیلومتر را بپیماید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*