چری آریزو 5 فیس لیفت

چری آریزو 5 فیس لیفت با طراحی جذاب و توان بیشتر رونمایی شد

چری آریزو 5 فیس لیفت به‌عنوان نسل جدید سدان چینی پرفروش مدیران خودرو، رونمایی شد. تصاویر و مجموع تغییرات این خودرو را در ادامه ببینید.

محصولات گروه خودروسازی چری همواره در بازار کشورمان محبوب بوده و توانسته‌اند نظر مشتریان را جلب کنند. قیمت‌های اقتصادی به‌علاوه طراحی جذاب و قدرت بالا از جمله دلایل خرید ماشین‌های چینی و خصوصاً چری در ایران بوده است. یکی از مهم‌ترین خودروهای این برند که پیش‌تر به‌واسطه مدیران خودرو وارد کشور شده، چری آریزو 5 است.

چری آریزو 5 فیس لیفت رونمایی شد

چری آریزو 5 فیس لیفت

آریزو 5 تا به امروز فیس لیفت‌های مختلفی را تجربه کرده و به‌تازگی نیز نسخه جدیدی از آن با طراحی جذاب‌تر و توان فنی ارتقا یافته به میدان آمده است. در ضمن فراموش نکنیم که مدل‌های مختلف دیگری از این محصول در بازار وجود دارد که خود چری آنها را با نام‌های دیگری به بازار عرضه می‌کند.

برای مثال از جمله ماشین‌هایی که با الگوبرداری از چری آریزو 5 ساخته شده‌اند می‌توان به اومودا اس 5 و اومودا اس 5 جی تی اشاره کرد که در بازار روسیه حضور دارند. سدان جدید چری که در واقع نسخه فیس لیفت به‌حساب می‌آید، به‌طور انحصاری در خاورمیانه عرضه می‌شود و تغییرات نو و تازه‌ای برای آن در نظر گرفته شده است.

تعداد تصاویری که از این خودرو منتشر شده زیاد نیست و به اندازه انگشتان یک دست است، ولی گفته شده تعدادی آریزو 5 تحویل نمایندگی‌ها داده شده تا در معرض نمایش قرار بگیرند و رسانه‌های محلی نیز اقدام به عکاسی و انتشار تصاویر بیشتر کرده‌اند. در ادامه دقیق‌تر به طراحی و قدرت موتوری این سدان نگاه می‌اندازیم.

چری آریزو 5 فیس لیفت

شواهد و مدارک حاکی از این است که چری آریزو 5 در فیس لیفت خود ظاهر تهاجمی‌تری دارد و جلوپنجره آن بزرگتر از پیش شده و به‌جای الگوی نقطه‌های براق از نوارهای دوگانه عمودی کرومی بهره گرفته شده است. چراغ‌های روشنایی روز مثل قبل بدون تغییر مانده و ابعاد خودرو به‌ترتیب طول، عرض و ارتفاع 4.57 متر، 1.82 متر و 1.48 متر خواهد بود و فاصله محوری نیز 2.67 متر اندازه‌گیری شده است.

داخل کابین خودرو مثل قبل شاهد تعبیه پنل ابزار آنالوگ یا دستی، سیستم چندرسانه‌ای به‌همراه نمایشگر 9 اینچی و سیستم کنترل تهویه لمسی است. زیر کاپوت آریزو 5 یک پیشرانه 1.5 لیتری چهارسیلندر بنزینی تعبیه شده که تنفس طبیعی است و می‌تواند حداکثر 120 اسب بخار قدرت و 148 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. نیروی محرکه نیز از طریق یک گیربکس سی وی تی یا ضریب متغیر به محور جلو منتقل می‌شود.

چری آریزو 5 فیس لیفت

بد نیست بدانید که سدان جذاب چری در نسخه قبلی خود مجهز به یک موتور نسبتاً متوسط شده بود که می‌توانست تنها 116 اسب بخار قدرت و 143 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. همچنین این مدل با دو گیربکس ضریب متغیر و 5 سرعته دستی روانه بازار شده بود. متاسفانه اطلاع نداریم که آیا جعبه دنده دومی در مدل فیس لیفت به‌کار می‌رود یا خیر!

شنیده‌ها حاکی از آن است که عرضه رسمی این خودروی سدان در اکتبر سال جاری خواهد بود و قیمت آن فعلا مشخص نیست. به هر حال می‌دانیم که این خودرو اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه است و مدل قبلی با حداقل قیمت 59900 یوآن به فروش می‌رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*