شماره های رند همراه اول

دور جدید حراج شماره های رند همراه اول آغاز شد

دور جدید حراج شماره های رند همراه اول آغاز شد. متقاضیان از روز شنبه 15 مهر تا روز 23 مهر می‌توانند برای خرید این شماره‌ها اقدام کنند.

اپراتور همراه اول دور جدید واگذاری شماره های رند خود را آغاز کرد که طبق آن متقاضیان می‌توانند طی بازه 15 تا 23 مهر 1402 با مراجعه به سامانه حراج این اپراتور برای خرید شماره ها اقدام کنند.

حراج شماره های رند همراه اول

شماره های رند از طریق برگزاری حراج به متقاضیان ارئه می‌شود و متقاضیان برای خرید این شماره‌ها باید به سامانه حراج همراه اول به آدرس rond.mci.ir مراجعه کنند. متقاضیانی که در این حراج شرکت می‌کنند می‌بایست شرایط و ضوابط مربوط به شرکت در حراج را تایید کرده و اطلاعات درخواستی و هویتی صحیح خود را درج کنند. همچنین متقاضی باید به‌طور آنلاین مبلغ ودیعه که معادل 20 درصد مبلغ پایه شماره تلفن همراه مورد نظر است را پرداخت کند.

برای این‌که حراج به پایان برسد باید دو شرط برقرار باشد؛ اول این‌که زمان قانونی حراج به پایان برسد که این زمان برای هر حراج متغیر بوده و در زمان آغازح حراجی اعلام خواهد شد. شرط دوم این‌که باید 8 ساعت از آخرین پیشنهاد قیمت روی یک شماره بگذرد. اگر پیش از پایان زمان حراج، یک قیمت جدید پیشنهاد شود، مدت زمان حراج برای یک دوره 8 ساعته دیگه هم تمدید خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*