دوربین گوشی بعدی شیائومی

دوربین گوشی بعدی شیائومی، غول مرحله آخر است

سامسونگ مشغول یک سنسور دوربین ۴۳۲ مگاپیکسلی است و به‌نظر می‌رسد دوربین گوشی بعدی شیائومی از این ابر سنسور هیجان‌انگیز استفاده کند.

شیائومی که به‌خاطر نوآوری‌های فوق‌العاده در فناوری گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود، همواره با معرفی دوربین‌های مگاپیکسل بالا در این صنعت پیشرو بوده است. سیاست این شرکت چینی، ارتقا تکنولوژی عکاسی با موبایل است. آن‌ها طی دو سال اخیر گوشی‌های شگفت‌انگیزی مثل شیائومی ۱۲ اس اولترا و شیائومی ۱۳ اولترا را عرضه کرده‌اند که روی آن‌ها از یک سنسور دوربین بزرگ ۱ اینچی به‌کار رفته است. اما حالا با فاش شدن جزئیات سنسورهای دوربین ۴۳۲ مگاپیکسلی و یک اینچی HW1 و HW2 سامسونگ، همه بر این باورند که گوشی بعدی شیائومی اولین دیوایسی خواهد بود که این سنسورها را به‌خدمت خواهد گرفت.

درخشش همیشگی دوربین گوشی های شیائومی

شیائومی از بدو پیدایش، با اولیت دادن به نوآوری در طراحی گوشی‌های هوشمند، نامی را برای خود دست و پا کرد. اما یکی از زمینه‌هایی که شیائومی همیشه در آن برتری داشته، فناوری دوربین گوشی‌ها بوده است. به‌ویژه اینکه چینی‌ها همیشه جزو اولین برندهایی بوده‌اند که از سنسورهای دوربین مگاپیکسل بالا روی گوشی‌هایشان استفاده کرده‌اند.

دوربین گوشی بعدی شیائومی

گوشی‌ساز چینی با استفاده از سنسورهای دوربین ۱ اینچی در مدل‌های شیائومی ۱۲ اس اولترا و ۱۳ اولترا، نشان داده که متعهد به ارائه تجربه عکاسی موبایل خوب به کاربرانش است. این حسگرها به‌خاطر ابعاد بزرگ ۱ اینچی خود، نور بیشتری را جذب می‌کنند که نتیجه آن تصاویر شفاف‌تر و عملکرد بهتر در محیط‌های تاریک است. تعهد شیائومی به توسعه ابزارهای عکاسی پیشرفته، این گوشی‌ساز را از دیگر رقبا متمایز کرده است.

جزئیات فنی فاش شده از سنسورهای دوربین ۴۳۲ مگاپیکسلی سامسونگ

اخیرا جزئیاتی از سنسورهای دوربین ISOCELL HW1 و HW2 سامسونگ با رزولوشن حیرت‌انگیز ۴۳۲ مگاپیکسلی فاش شده که در محافل تکنولوژی سر و صدای زیادی را به‌پا کرده است. این دو سنسور با تعداد پیکسل‌های چشمگیر خود، نویدبخش ارائه سطح جدیدی از جزئیات و وضوح در عکاسی با موبایل هستند.

اما سوال اصلی اینجاست که آیا شیائومی می‌تواند خیلی زود از پتانسیل‌های این سنسورهای انقلابی استفاده کند؟

دوربین گوشی بعدی شیائومی

سنسور دوربین ISOCELL HW1 سامسونگ با ابعاد ۱/۱.۰۵ اینچی خودش، پیکربندی جدیدی را به دنیای دوربین‌های موبایل میاورد. این سنسور بزرگ به‌گونه‌ای طراحی شده که بتواند پاسخگوی نیازهای رزولوشن چشمگیر ۴۳۲ مگاپیکسلی باشد و سطح جدیدی از جزئیات را در تصاویر ارائه کند. سایز هر یک از پیکسل‌های این سنسور ۰.۵۶ میکرومتر است که می‌تواند به ورود نور بیشتری به داخل سنسور کمک کند و در نتیجه کیفیت تصویر ایده‌آلی را ثبت کند.

با توجه به اینکه دنیای تکنولوژی بی‌صبرانه منتظر رونمایی رسمی از حسگرهای دوربین جدید سامسونگ است، استفاده از آن‌ها در گوشی‌های آینده شیائومی به‌عنوان اولین و برترین مشتری این سنسورها کاملا محتمل است. گوشی‌های سری Ultra شیائومی که به‌عنوان پیشگامان دنیای دوربین‌های موبایل شناخته می‌شوند، کاندیداهای اصلی دریافت این سنسورها هستند. علاوه بر مدل‌های اولترا، می‌توانیم انتظار داشته باشیم پرچمداران ردمی به‌عنوان برند زیرمجموعه شیائومی نیز از این سنسورها بهره‌مند شوند.