لکسوس LS 2024

لکسوس LS 2024 معرفی شد؛ مشخصات و امکانات مدل جدید سدان جذاب ژاپنی

لکسوس LS 2024 معرفی شد. مدل جدید این سدان ژاپنی اکنون از تجهیزات بیشتری بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات Lexus LS 2024 آشنا می‌شویم.

لکسوس از مدل 2024 سدان جذاب LS رونمایی کرد. این خودرو در مدل جدید فقط تغییراتی جزئی را تجربه کرده و بر خلاف رقبای خود که تغییر نسل داده‌اند، کماکان در نسل پنجم خود روانه بازار خواهد شد. البته این مدل اکنون از تجهیزات بیشتری نسبت به قبل بهره می‌برد. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات سدان ژاپنی لکسوس LS 2024 آشنا می‌شویم.

مشخصات لکسوس LS 2024 

صفحه‌آمپر تمام دیجیتالی 12.3 اینچی با گرافیک جدید به‌عنوان یکی از مهم‌ترین تغییرات لکسوس LS 2024 نسبت به قبل محسوب می‌شود. همچنین این خودرو اکنون به‌شکل استاندارد به یک دوربین ضبط وقایع جلو و عقب خودرو مجهز شده است.

لکسوس LS 2024

این سدان ژاپنی اکنون به یک اپلیکیشن مجهز شده تا راننده بتواند از گوشی هوشمند خود به‌عنوان یک سوئیچ دیجیتالی برای قفل و باز کردن درها و همچنین روشن کردن خودرو استفاده کند. نسخه هیبریدی LS500h این خودرو نیز به یک منبع تغذیه خارجی برای شرایط اضطراری مجهز شده است. همچنین اکنون نسخه‌های چهار چرخ محرک این خودرو همانند مدل‌های محرک عقب از سیستم فرمان‌گیری چرخ‌های عقب بهره می‌برند.

لکسوس LS 2024

سیستم تعلیق هر دو محور لکسوس ال اس 2024 نیز اصلاح شده تا سطح رانندگی با این خودرو ارتقا پیدا کند. همچنین مهندسان برای کاهش ارتعاشات نیز زاویه بست‌های لاستیکی اگزوز را تغییر دادند. ضمن این‌که یک ویژگی جدید برای مقابله با لرزش نیز به حالت رانندگی راحت اضافه شده تا برای سرنشیان عقب، سواری راحتی را به‌همراه داشته باشد.

امکانات ایمنی لکسوس ال اس جدید

این خودرو به پکیج ایمنی Safety System+ لکسوس نیز مجهز شده که قادر است فرمان و ترمز را به‌شکل خودکار کنترل کند تا مانع نزدیک شدن زیاد خودرو به عابران پیاده، دوچرخه‌سواران و خودروهای پارک شده شود.

لکسوس LS 2024

لکسوس LS 2024 به‌شکل استاندارد از سیستم پارک پیشرفته نیز بهره می‌برد که باعث کمک به راننده در زمان پارک دوبل خواهد شد. همچنین مدل هیبریدی LS500h این خودرو نیز اکنون دارای سیستم قابلیت کنترل از راه دور بوده تا راننده بتواند از طریق اپلیکیشن اختصاصی از روی گوشی هوشمند، فرایند پارک خودرو را انجام دهد.

مشتریان ژاپنی از هفته آینده می‌توانند این سدان جذاب را با قیمت پایه 73 هزار و 500 دلار خریداری کنند. ضمن این‌که بالاترین نسخه این خودرو نیز حدود 121 هزار دلار قیمت خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*