گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ

تماشا کنید: یک روز در دنیای واقعی با گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ

گلکسی زد فلیپ 5 – Galaxy Z Flip 5 به‌عنوان جدیدترین گوشی تاشوی سامسونگ وارد بازار شده است. حالا ما یک روز در دنیای واقعی را با این گوشی گذارنده‌ایم و مشخصات، طراحی، ویژگی‌ها و سایر قابلیت‌های آن را بررسی کرده‌ایم.

سامسونگ مدتی پیش از جدیدترین گوشی های تاشو خود یعنی گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 رونمایی کرد و این گوشی‌ها اخیرا به بازار ایران نیز راه پیدا کرده‌اند. البته گوشی های تاشو سامسونگ قیمت بالایی دارند (به‌خصوص گلکسی زد فولد 5) و با توجه به همین گران بودن و البته سبک خاص آنها، احتمالا هر کسی به سراغ خرید این گوشی‌ها نخواهد رفت. با این حال، تاشوهای جدید سامسونگ از طراحی زیبا و جذاب و مشخصات و ویژگی‌های بسیار خوبی بهره می‌برند و به همین دلیل می‌توانند قلب کاربران را به‌راحتی تسخیر کنند.

گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ

چندی پیش گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 5 را در گجت نیوز بررسی کردیم و حالا نوبت به گلکسی زد فلیپ 5 رسیده است. Z Flip 5 نیز حالا به دست ما رسیده و قصد داریم آن را در گجت نیوز بررسی کنیم. اما به‌مانند زد فولد 5، برای بررسی زد فلیپ 5 نیز متفاوت از روال معمول عمل کرده‌ایم و شیوه دیگری را برای بررسی آن انتخاب کردیم. به این منظور یک روز واقعی را با گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ گذراندیم تا ببینیم عملکرد آن در دنیای واقعی و در یک روز کاری، چگونه خواهد بود. ضمن بررسی بخش‌های مختلف این گوشی، به میان مردم رفته‌ایم تا ببینیم شهروندان درباره این گوشی خاص و جذاب چه نظری دارند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی یک روز کاری با گلکسی زد فلیپ 5 را مشاهده کنید و سپس مشخصات این گوشی تاشو را مرور خواهیم کرد:

ویدیوی بررسی و یک روز در دنیای واقعی با گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ

گوشی سامسونگ گلکسی Z Flip 5 دارای وزن 187 گرم و بدنه شیشه‌ای در پشت با پوشش محافظ گوریلا گلس ویکتوس 2 و یک نمایشگر تاشو در جلو است. این گوشی از استاندارد IPX8 برای محافظت در برابر نفوذ آب بهره می‌برد و از مهم‌ترین تغییرات آن نسبت به نسل قبلی می‌توان به بزرگتر شدن نمایشگر بیرونی و همچنین استفاده از لولای جدید اشاره کرد.

نمایشگر 6.7 اینچی تاشوی داینامیک امولد 2 ایکس در جلو با رفرش ریت 120 هرتز و وضوح 1080 در 2640 پیکسل، نمایشگر کاور 3.4 اینچی سوپر امولد با وضوح 720 در 748 پیکسل، سیستم عامل اندروید 13 با رابط کاربری وان یو آی 5.1.1، تراشه 4 نانومتری اسنپدراگون 8 نسل 2 اوورکلاک شده، پردازشگر گرافیکی آدرنو 740، رم 8 گیگابایت، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 256 یا 512 گیگابایت از نوع UFS 4.0، دوربین دوگانه 12+12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت در لبه جانبی (ادغام شده با دکمه پاور) و باتری 3700 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 25 واتی و شارژ بی سیم 15 واتی از دیگر مشخصات گلکسی زد فلیپ 5 محسوب می‌شوند.

نظر شما درباره ویدیوی بررسی گلکسی Z Flip 5 در یک روز کاری چیست؟ همچنین درباره این گوشی تاشو چه نظری دارید و آیا طراحی و مشخصات آن را می‌پسندید؟ نظر خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.