هوندا پاسپورت 2024

هوندا پاسپورت 2024 با تمرکز بر قابلیت های آفرودی به میدان آمد

هوندا پاسپورت 2024 با تمرکز بر قابلیت های آفرودی معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Honda Passport 2024 آشنا خواهیم شد.

هوندا از مدل 2024 پاسپورت پرده برداشت. این شاسی بلند ژاپنی در مدل 2024 تغییراتی را نسبت به قبل تجربه کرده و نسخه آفرودی تریل اسپرت آن نیز اکنون از قابلیت‌های آفرودی بیشتری بهره می‌برد. علاوه بر این، مشتریان اکنون می‌توانند نسخه پرچمدار این خودرو را با نام بلک ادیشن خریداری کنند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات هوندا پاسپورت 2024 آشنا خواهیم شد.

هوندا پاسپورت 2024

هوندا پاسپورت 2024

نسخه آفرودی تریل اسپرت هوندا پاسپورت 2024 اکنون تغییراتی در سیستم تعلیق تجربه کرده و مهندسان با اعمال تغییرات در نرخ فنرها، تنظیم سوپاپ کمک‌فنرها و بهبود آنتی‌رول توانستند سطح آفرودی آن را ارتقا دهند.

هوندا پاسپورت 2024

ضمن این‌که این نسخه به‌جای تایرهای فایراستون قبلی، اکنون از لاستیک‌های جنرال گربر A/T بهره می‌برد. این لاستیک‌ها که رینگ‌های 18 اینچی را می‌پوشانند باعث بهبود کشش در آفرود و کاهش صدا روی آسفالت خواهند شد.

هوندا پاسپورت 2024

مشتریان می‌توانند اکنون نسخه تریل اسپرت را در رنگ جدید آبی آسمانی نیز سفارش دهند. از تغییرات کابین این خودرو نیز می‌توان به استفاده از دوخت نارنجی‌رنگ روی صندلی‌ها، پانل درها و روی فرمان به‌همراه نشان تریل اسپرت روی کف‌پوش‌های لاستیکی چهارفصل و پشت‌سری‌های جلو اشاره کرد. ضمن این‌که امکان سفارش رینگ‌های 20 اینچی، فلاپ مشکی گلگیرها، پکیج HPD با جلوپنجره خاص و یک صفحه محافظ نیز فراهم شده است.

هوندا پاسپورت 2024

مشتریان این شاسی بلند به‌جای نسخه پرچمدار قبلی یعنی الیت، اکنون می‌توانند نسخه پرچمدار جدید آن را با نام بلک ادیشن خریداری کنند. امکان سفارش این تیپ با رنگ‌های قرمز ریدیانت، سفید پلاتینوم، خاکستری سونیک و مشکی کریستال فراهم شده است. همچنین طراحان با تریم مشکی در قاب مه‌شکن‌ها، پنجره‌ها، دستگیره درها، چراغ‌های جلو و جلوپنجره توانستند این خودرو را با سایر تیپ‌ها متمایز کنند.

Honda Passport 2024

از ویژگی‌های طراحی داخلی تیپ بلک ادیشن هوندا پاسپورت 2024 می‌توان به گرم‌کن صندلی‌های عقب، تهویه صندلی‌های جلو، نورپردازی قرمز، دوخت قرمز روی فرمان و پانل درها و همچنین تودوزی چرمی با تریم قرمز اشاره کرد.

Honda Passport 2024

هوندا پاسپورت 2024 اکنون از کنسول مرکزی جدید نیز بهره می‌برد که عرض آن نسبت به قبل افزایش پیدا کرده و به زیرآرنجی یکپارچه نیز مجهز شده است. در داخل محفظه اشیا کنسول نیز اکنون یک تبلت بزرگ جای می‌گیرد و در بخش جلویی آن می‌توان دو گوشی هوشمند را قرار داد.

Honda Passport 2024

مشتریان در پاییز سال جاری می‌توانند پاسپورت 2024 را خریداری کنند که البته هنوز جزئیاتی از قیمت تیپ‌های مختلف این شاسی بلند ژاپنی در دسترس نیست. ضمن این‌که در حال حاضر تیپ پایه مدل 2023 این خودرو با قیمت 42 هزار و 445 هزار دلار قابل سفارش است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*