شرایط فروش هایما S7

شرایط فروش هایما S7 و تارا دستی در مهر 1402

شرایط فروش هایما S7 و تارا دستی در مهر 1402 اعلام شد. در این طرح هایما اس 7 و نسخه دنده ای تارا ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه می‌شوند.

گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد خودرو تارا دستی را ویژه متقاضیان دارای اولویت پاییز 1402 و خودرو هایما اس 7 را ویژه متقاضیان دارای اولویت زمستان 1402 عرضه کند. در همین راستا امکان ثبت نام و واریز وجه برای این متقاضیان نیز فراهم شده است. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش این دو خودرو آشنا می‌شویم.

بر اساس اعلام ایران خودرو، فقط مشتریانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند، نام آنها به‌عنوان بخش سوم اولویت پاییز و زمستان 1402 فروش فوق‌العاده به ایران خودرو اعلام شده باشد و از سوی این شرکت پیامک دریافت کرده‌اند یا در سایت فروش اینترنتی نام آنها درج شده باشد، امکان ثبت نام در این بخشنامه را خواهند داشت.

شرایط فروش هایما S7 و تارا دستی

گروه صنعتی ایران خودرو در این طرح، تارا دستی را با قیمت 394 میلیون و 494 هزار تومان و خودرو هایما اس 7 را با قیمت 1 میلیارد و 862 هزار و 700 تومان به مشتریان عرضه می‌کند. این دو خودرو با موعد تحویل 90 روزه به دست مشتریان خواهند رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*