دوربین شیائومی 13T در دگزومارک

گردوخاک دوربین شیائومی 13T در دگزومارک؛ پادشاه میان‌رده‌ها اینجاست

دوربین شیائومی 13T در دگزومارک شرکت کرده و آزمون‌های سفت و سخت DxOMark را با موفقیت پشت سر گذاشته است. به پادشاه جدید میان‌رده‌ها سلام کنید!

گوشی‌های خانواده شیائومی ۱۳ تی هم سرانجام راهی بازارهای جهانی شدند و قرار است یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده‌ای باشند که می‌توانید تهیه کنید. یکی از مهم‌ترین عناصر این محصول، سیستم دوربین آن است که شرکت شیائومی با همکاری لایکا (یکی از معتبرترین تولیدکنندگان دوربین‌های حرفه‌ای در جهان) آن را توسعه بخشیده است. حالا ظاهرا دوربین شیائومی 13T در دگزومارک شرکت کرده و آزمون‌های این پلتفرم را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

دوربین شیائومی 13T در دگزومارک

شیائومی ۱۳ تی به سیستم دوربین سه‌گانه با لنزهای برند لایکا مجهز است. سنسور اصلی آن ۵۰ مگاپیکسلی با لنز ۲۴ میلی‌متری، گشودگی دیافراگم f/1.9، فوکوس خودکار و لرزشگیر اپتیکال است. سنسور ثانویه آن را یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تله فوتو با لنز ۵۰ میلی‌متری، گشودگی دیافراگم f/1.9، فوکوس خودکار و زوم اپتیکال ۲ برابری تشکیل می‌دهد. در کنار این دو هم یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با لنز ۱۵ میلی‌متری و گشودگی دیافراگم f/2.2 حضور دارد.

عملکرد دوربین شیائومی 13T در دگزومارک

دوربین گوشی شیائومی ۱۳ تی موفق شده رتبه کلی ۶۰ را از بین تمام گوشی‌های هوشمند بازار به‌دست بیاورد. در ادامه بیشتر به جزئیات این آزمون‌ها و نتایج آن‌ها خواهیم پرداخت.

اول از همه، شما دو تصویر گرفته شده با دوربین Xiaomi 13T و Google Pixel 7a را می‌بینید. دو گوشی میان‌رده‌ای که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. عکسی که توسط گوشی شیائومی ثبت شده، محدوده داینامیکی بهتری دارد و همین باعث شده رنگ آبی آسمان به‌خوبی دیده شود. گوشی همچنین تلاش کرده تا چهره را بدون مشکل ثبت کند، ولی مشکل کنتراست در چهره مدل درون تصویر ثبت شده با این گوشی مشهود است.

دوربین شیائومی 13T در دگزومارک

از چپ: شیائومی ۱۳ تی، شیائومی ۱۲ تی پرو، پیکسل ۷ ای

مورد بعدی، مقایسه دوربین اولترا واید Xiaomi 13T با Pixel 7a و Xiaomi 12T Pro است. هر سه گوشی نتایج متفاوتی را ثبت کرده‌اند، ولی هیچ یک از آن‌ها ایده‌آل نیست. گرچه کشیدگی و دفورمه شدن مدل گوشه تصویر در عکس دوربین 13T کمتر از دو مدل دیگر است، ولی این نکته را هم باید در نظر گرفت که دو تصویر دیگر جزئیات بیشتری از موی مدل را ثبت کرده‌اند.

همچنین گوشی‌های مدرن، فرآیند نرم افزاری را برای بهتر جلوه دادن تصاویر ثبت شده انجام می‌دهند. تست دوربین شیائومی 13T در دگزومارک نشان می‌دهد که این محصول چگونه تصاویر را پردازش می‌کند. نتیجه نهایی بهتر از انتظار ما است. گوشی تعادل خوبی را بین نقاط تیره و روشن برقرار کرده است.

دوربین Xiaomi 13T

تصویر از اپلیکیشن دوربین

دوربین Xiaomi 13T

تصویر نهایی

جمع‌بندی

وب‌سایت DxoMark برای عکاسی، ۱۲۱ امتیاز و برای فیلمبرداری ۱۳۲ امتیاز به گوشی شیائومی ۱۳ تی داده است. امتیاز کلی آن هم ۱۲۳ اعلام شده که به‌واسطه آن در رتبه شصتم برترین دوربین گوشی‌ها قرار گرفته است. شما می‌توانید نتایج کامل آزمون DxoMark دوربین شیائومی ۱۳ تی را در این لینک ببینید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*